Ga naar inhoud


dvb-t usb stick mee op vakantie


frico

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik ga van de week naar Frankrijk toe. Nu wil ik zo'n usb stick meenemen en aan mijn laptop hangen. Ik heb geen ervaring met dit gebeuren. Ik wil alleen wat tv kijken als ik moe na mijn dag skien terug kom. Het leek mij een goede oplossing middels dit stikje. Ik heb hem nog niet dus merk kan ik niet noemen.

Kan iemand mij vertellen hoe ik zenders kan inlezen? Is er ergens een site te vinden met transponders netzoals voor de sateliet?

 

Vriendelijk bedankt

Groeten Edwin,

Dreambox 7025, VU+ Duo, CCCam 2.1.4, 1,20 schotel

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: frico
Hallo allemaal,
Ik ga van de week naar Frankrijk toe. Nu wil ik zo'n usb stick meenemen en aan mijn laptop hangen. Ik heb geen ervaring met dit gebeuren. Ik wil alleen wat tv kijken als ik moe na mijn dag skien terug kom. Het leek mij een goede oplossing middels dit stikje. Ik heb hem nog niet dus merk kan ik niet noemen.
Kan iemand mij vertellen hoe ik zenders kan inlezen? Is er ergens een site te vinden met transponders netzoals voor de sateliet?
Vriendelijk bedankt

De Franse Alpen zijn niet erg voorzien van TNT signalen zie http://www.tnt-gratuite.fr/couverture.html
Gewoon scannen en kijken wat hij tegenkomt, in Frankrijk is bijna alles FTA.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je antwoord.

Gewoon scannen en als er wat te ontvangen is dan verschijnt het vanzelf begrijp ik. Maar wat ik dan nog graag wil weten is of er ergens instelling zoals een freq moet worden ingegeven?

Groeten Edwin,

Dreambox 7025, VU+ Duo, CCCam 2.1.4, 1,20 schotel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...