Ga naar inhoud


waar te verkrijgen?


Blackadder

Aanbevolen berichten

Kan iemand mij via een pm vertellen, waar ik deze ontvanger kan bestellen ? Waar die ook echt leverbaar is.

 

Nog een andere vraag. Ik heb 2 Dreamboxen waar ik intern mijn Canal Digitaal card share via Gbox. Ik weet dat de Kathrein geen Gbox heeft, maar ik las dat je de Gbox aan MGcam kan koppelen. Is het dan wel mogelijk om mijn Dreambox naar de Kathrein door te sharen ?

 

Alvast bedankt.

I have a cunning plan !

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik wil de Kathy, hoe het er nu naar uit ziet, aan het eind van de maand kopen. #######(afkorting, omdat reclame niet mag maar dan weten de mensen alvast dat B-E mij al bekend is) heeft ze niet/nooit op voorraad, zover ik weet.

 

Heeft iemand evt, een ander adres waar de Kathy ook,zeker of veel makkelijker te koop is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

de ufs-910 bedoelt ie....

In NL of BE zijn er maar weinig winkels waar hij op voorraad ligt, vandaar de vraag.

Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo

Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W

Link naar reactie
Delen op andere sites

####### werk met een wachtlijst .

als je bij hun op een lijst staat krijg je vanzelf een berichtje wanneer ze er weer hebben.

 

De lijst voor grijs heb ik zo gehoord is bijna weggewerkt door de afgelopen leveringen Zwart is al heel lang niet meer uitgeleverd , nergens niet zo links en rechts te horen .

Ze schijnen wel weer zwarte te krijgen . ergens deze maand.

 

 

Dreambox 8000hd NUMMER 1 ,bIg bIsAt , en elk ander dreambox op de plank !!!

 

Proffrottie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...