Gast swiffertje Geplaatst: 17 februari 2008 Geplaatst: 17 februari 2008 als ik mijn vista pc in de slaapstand zet word deze vanzelf na een paar minuten weer wakker. wat kan ik daar aan doen?
theparasol Geplaatst: 17 februari 2008 Geplaatst: 17 februari 2008 In bios alle wake-up events uitschakelen (bv lpt port, com ports etc etc)
Gast hummiesat Geplaatst: 17 februari 2008 Geplaatst: 17 februari 2008 En in Vista zelf. Daar heb je volgens mij ook wakeup on mouse/keyboard.
theparasol Geplaatst: 17 februari 2008 Geplaatst: 17 februari 2008 Zeker even nakijken als je een zenuwachtige optische muis hebt
Wheeler Geplaatst: 17 februari 2008 Geplaatst: 17 februari 2008 Ik heb dit probleem ook voorgehad. Met de installatie van Windows Vista sp1 rc (Release candidate) is het probleem opgelost. Je kan (kon) deze via deze link downloaden: http://www.digibilities.com/weblog/?p=29 Maar jammer genoeg werkte de pagina zondag avond niet. Tf 5000 CI Philips/Pace DVR 8121 - Duo LNB Mediaguard CI TV Vlaanderen Windows 7 Ultimate - 32 bits Nokia C5-00
Gast sat-elite Geplaatst: 18 februari 2008 Geplaatst: 18 februari 2008 Loop de systeem apparaten even allemaal (apparaatbeheer) na.niet alleen de muis en toetsenboard hebben de functie wake up.zo is er ook de bv geluidskaart die dit kan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen