Ga naar inhoud


Kan CCcam server overweg met irdeto card Casema?


Soulman

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Kan Cccam, op een linux-pc, met daaraan een phoenix reader, de Irdetokaarten van Casema lezen (en updaten)?

 

Als het wel kan, klopt het dan dat de reader niets vindt wanneer het een (nog) niet geregistreerde kaart is? Ik heb hier een lanserver in elkaar zitten prutsen met 2.07 maar ik krijg een unknown card te zien..... Een oud Goldkaartje wordt wel herkent, dus het lijkt erop dat de server werkt.

 

Nokia Dboxen Sportster Neutrino,

DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli

88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bedankt, reader staat wel op 6 mhz, zal wel aan de registratie liggen.....hoop ik

 

Ik kwam op andere fora threads tegen over problemen met irdeto icm Cccam

 

 

Nokia Dboxen Sportster Neutrino,

DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli

88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Soulman
Ik kwam op andere fora threads tegen over problemen met irdeto icm Cccam


dbox2 met multicam werkt niet icm CCcam.

het kan zijn dat je een camkey nodig hebt ( ookal zou dat vanaf versie 2.0.4 niet meer nodig zijn )

Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch.. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Bij mij werkte CCcam niet zonder camkey. Nadat ik deze ingevuld had: beeld! Je kan even zoeken in dit forum op de eerste 4 cijfers van je TVD kaart. Zelf heb ik de 4015, dus als jij die ook hebt, heb ik een camkey voor je! :D

DM7025 - 2x DVB-C - Seagate CE 160Gb HDD - Casema TVD - Gemini 4.20 - CCcam 2.0.11 - Transcend 512Mb CF - Sharp Aquos LC-32GD1E

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

De kaart is inmiddels geactiveerd en doet het op de originele ontvanger. Op de externe reader aan de pc krijg ik hem niet aan de praat..... card detect failed.

Ik heb tig camkeys / camdata geprobeerd, cccam 203 tm 208 maar geen kaartherkenning.....

Heeft er iemand nog een idee?

Nokia Dboxen Sportster Neutrino,

DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli

88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...