Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo iedereen,

ik weet niet of ik op de goede plaats om mijn TV probleme te vertellen,

ik heb die TV sinds 7 jaar geleden , nooit open geweest, maar sinds 3 maanden ,als ik de tv aan doe, gaat de rode lampje knipperen circa 2 a 3 minuten tot dat ik beeld krijg en dan gaat alles goed.

5 dagen geleden is het beeld beetje met extra licht,, gisteren middag de televisie is een keertje vanzelf uit en aan en dan is de beeld blauwachtig maar toch met kleur en de wit kleur ((bij subtitel is beetje blauw)) en als ik 5 minuten kijken krijg ik hoofdpijn en oogpijn..

ik heb een vriend gevraagd , hij zegd dat je kijkt nu zonder filter , en moet all (ik weet hoe hun heeten)) bijn 40-80 sutks vervangd worden !! klopt dat??? en hij zegd de probleme dat met de rode lampje die 3 minutes blijft knipperen tot dat ik beeld krijg komt door dat IC's is niet in Order!! klopt dat???

iemand nog idee of ik echt 40-80 stuks (a 1 euro - 1.75 p/stuk) van die dingen die op de moederboard moet vervangen, of kan ik enkelt de kapote alleen maar hoef te vervangen ( als dat nog te zien is - maar hoe??))

weet niet wat te zeggen,, of die problemem makkelijk te repareren of te herkennen want ik heb nooit een TV open gemaakt,wel andere tv's maar dan alleen maar kijken ..

groeten en hartelijk dank voor iedere ideeen

salem

Geplaatst:
Origineel bericht van: DINGES
ik denk dat je de RV702 (G2 spanning) op het beeldbuis printje iets bij moet regelen tot het beeld verschijnt
dat was bij mijn ook de geval
succes

haartelijk dank voor je antwoord, je bedoed hier (G2 spanning) alleen om dat ik later gelijk beeld krijg tijdens aan doen inplaats van 2 minutes wachten???

maar wat betreft de blauwachtige beeld met veel straling ; heb je een idee wat moet preceis doen of wat kan kaport gegaan? en vervangt moet worden op de print.

nogmals dank
groeten uit Rotterdam
salem

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen