Ga naar inhoud


Schema AD3000 gevraagd


Gast

Aanbevolen berichten

Ik ben nog nooit schema's tegengekomen van deze ontvanger, echter dat kan handig zijn indien zo'n ontvanger uit de garantie is:<p>- Vandaar de vraag: Heeft iemand schema's, diagnose tools, etc etc. Liefst digitaal natuurlijk<p>Ben benieuwd

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nee niet echt. In het vere verleden heb ik ook eens zoiets gevraagd bij een andere leverancier en die vond dat 'niet professionals' dit niet kunnen. <p>Vroeg niet eens waar mijn kennis ophield. Kortom ik heb een heel zwaar vermoeden dat ik daar bot vang, dus vanwaar al deze energie. Misschien dat iemand het toevallig al gebeurd is door iemand ander en die hiebij succes heeft gehad<p>Vandaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee niet echt. In het vere verleden heb ik ook eens zoiets gevraagd bij een andere leverancier en die vond dat 'niet professionals' dit niet kunnen. <p>Vroeg niet eens waar mijn kennis ophield. Kortom ik heb een heel zwaar vermoeden dat ik daar bot vang, dus vanwaar al deze energie. Misschien dat iemand het toevallig al gebeurd is door iemand ander en die hiebij succes heeft gehad<p>Vandaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...