Clearbluesky Geplaatst: 18 februari 2008 Geplaatst: 18 februari 2008 Wie weet op welke zender het ABN AMRO tennistournament wordt uitgezonden? Ik zit in het buitenland en wil het graag volgen. Amiko Alien SHD-8900Triax 110 cmTriax 78 cmTriax 60 cm duo lnb
Elwin Geplaatst: 18 februari 2008 Geplaatst: 18 februari 2008 Ik denk niet dat dat gaat lukken. Het is volgens mij alleen te volgen op Nederland 1 om 16u20 vanmiddag. En die kun je officieel eigenlijk niet zien in het buitenland (behalve in België)...
Clearbluesky Geplaatst: 18 februari 2008 Auteur Geplaatst: 18 februari 2008 TPS Sport+ zendt donderdag, vrijdag en zaterdag en de finale uit De vraag blijft waar ik de wedstrijden van maandag dinsdag en woensdag kan zien ? Amiko Alien SHD-8900Triax 110 cmTriax 78 cmTriax 60 cm duo lnb
Gast Keteltje Geplaatst: 18 februari 2008 Geplaatst: 18 februari 2008 Lees net op de site, dat ze ook dagelijks een wedstrijd uitzenden via een live-stream. Weet niet hoe die kwaliteit is, maar vanavond is de avondwedstrijd van 19.30 te volgen. En ik verkeer in de omstandigheid, dat ik zo richting Ahoy vertrek om het live te mogen aanschouwen.
Clearbluesky Geplaatst: 19 februari 2008 Auteur Geplaatst: 19 februari 2008 Ik volg de livestream via de site. De kwaliteit van de stream is vergeleken met een SD uitzending zeer matig. Maar goed: beter iets dan niets. De Deportes zenden het tournooi ook uit. Om bekende redenen kan daar naar door de meesten van ons niet meer worden gekeken Amiko Alien SHD-8900Triax 110 cmTriax 78 cmTriax 60 cm duo lnb
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen