Ga naar inhoud

Digisat pro accu met 1 LNB aangesloten direct over current

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een probleem met mij digisat pro accu. Ik heb netjes de accu geladen. Dus ik dacht ik sluit gewoon 1 lnb aan zonder satelliet ontvanger. Zet ik mij digisat pro aan. Kan krijg ik direct de melding "over current". Klopt dit?

Geplaatst:

Hoi ..

Ik heb hier in het Lab zéér veel testapparatuur en dus tevens een DigisatPro heel mooi instrument.

Even nog voor test op een LNB zowel op 13 en 18 volt +/- 100 mA

en echt geen overcurrent.

en aangesloten op een uitgerichte satelliet met 18 Volt en 22 kH puls ook nog 82 dB ontvangststerkte

dus kijk kabel of LNB nog maar even na

Snurker

( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)

Geplaatst:
Origineel bericht van: Ventura
Gewoon een losse LNB in de hand. Is dit wel mogelijk met de digisat pro accu. Aansluiten op een diseqc switch met LNB's er aan.

Ja ja dat moet zonder problemen werken, maar voor het testen van een eventuele sluiting natuurlijk 1 voor 1 aansluiten.
Je kunt b.v. ook de kabel er aan hangen zonder die LNB

Snurker

( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)

Geplaatst:

Ik denk dat mijn digisat pro accu kapot is mad. Als ik de batterijen uit halen en gewoon aansluit icm een ontvanger. Dan meet de digisat pro wel het signaal. Zowel losse en met diseqc aangesloten lnb's. En sluit ik de accu pak aan. Dan werkt de digisat pro wel. Sluit ik een lnb weer aan. Weer het gezeik over current. Klote duiste veiling site.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen