Ventura Geplaatst: 18 februari 2008 Geplaatst: 18 februari 2008 Ik heb een probleem met mij digisat pro accu. Ik heb netjes de accu geladen. Dus ik dacht ik sluit gewoon 1 lnb aan zonder satelliet ontvanger. Zet ik mij digisat pro aan. Kan krijg ik direct de melding "over current". Klopt dit?
Snurker Geplaatst: 18 februari 2008 Geplaatst: 18 februari 2008 Hoi .. Ik heb hier in het Lab zéér veel testapparatuur en dus tevens een DigisatPro heel mooi instrument. Even nog voor test op een LNB zowel op 13 en 18 volt +/- 100 mA en echt geen overcurrent. en aangesloten op een uitgerichte satelliet met 18 Volt en 22 kH puls ook nog 82 dB ontvangststerkte dus kijk kabel of LNB nog maar even na Snurker ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
wammeswaggel Geplaatst: 18 februari 2008 Geplaatst: 18 februari 2008 Aangesloten op DiSEqC motor? Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Ventura Geplaatst: 18 februari 2008 Auteur Geplaatst: 18 februari 2008 Geen diseqc motor aangsloten. Gewoon een losse LNB in de hand. Is dit wel mogelijk met de digisat pro accu. Aansluiten op een diseqc switch met LNB's er aan.
Frans B Geplaatst: 18 februari 2008 Geplaatst: 18 februari 2008 misschien is je lnb wel stuk. Ik had het pas met een twin invacom. Ene uitgang trok 35mA en de andere 180mA ! System Administrator (niet van deze site)
Snurker Geplaatst: 18 februari 2008 Geplaatst: 18 februari 2008 Origineel bericht van: Ventura Gewoon een losse LNB in de hand. Is dit wel mogelijk met de digisat pro accu. Aansluiten op een diseqc switch met LNB's er aan. Ja ja dat moet zonder problemen werken, maar voor het testen van een eventuele sluiting natuurlijk 1 voor 1 aansluiten. Je kunt b.v. ook de kabel er aan hangen zonder die LNB Snurker ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
Ventura Geplaatst: 18 februari 2008 Auteur Geplaatst: 18 februari 2008 Ik denk dat mijn digisat pro accu kapot is . Als ik de batterijen uit halen en gewoon aansluit icm een ontvanger. Dan meet de digisat pro wel het signaal. Zowel losse en met diseqc aangesloten lnb's. En sluit ik de accu pak aan. Dan werkt de digisat pro wel. Sluit ik een lnb weer aan. Weer het gezeik over current. Klote duiste veiling site.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen