Ga naar inhoud


iemand intresse in een Wii ? van een bekende veiling site


klinkie

Aanbevolen berichten

Bedankt voor uw reactie op deze mooie Wii met 4 controllers en 14 spellen!

Ik heb hem op dit moment nog steeds te koop! Ik zal hem voor u vasthouden!

Ik was nog vergeten te vermelden in mijn advertentie dat u een mooie sterke meeneem tas erbij krijgt, speciaal voor de Wii!

 

 

Op dit moment zit ik in de Verenigde Staten (en de Wii ook).

Ik ben hier namelijk voor zaken, maar ook omdat mijn dochter in de VS woont en binnenkort gaat trouwen!

Ik ga pas over 8 maanden terug naar Nederland, maar ik heb een mooi alternatief gevonden.

Graag zou ik u willen vragen om het geld te verzenden via Western Union, dit kan via postbank of een western union locatie.

 

 

U gaat naar de Postbank of een western union locatie, en dan vult u mijn gegevens in op een van de Western Union formulieren die daar liggen.

U vult in dat u 180 euro wilt verzenden, er komt dan ongeveer 20 euro Western Union kosten bij, dat maakt het totaal van 200 euro.

 

 

Hier heeft u mijn gegevens die u nodig heeft om het geld naar mij te sturen via Western Union.

 

 

Voornaam: Mxxxx

Achternaam: Glxxxx

Straat: xxxxxx

Plaats: Saint Petersburg

Staat: Florida

Land: Verenigde Staten

 

 

Als u het geld heeft verzonden kunt u dan alstublieft het Money Transfer Control Number (MTCN) naar mij mailen met uw volledige naam en adresgegevens?

Dan kan ik namelijk het geld ophalen bij de bank, en dan verzend ik de Wii met alle spellen en toebehoren dezelfde dag nog naar u toe.

 

 

Dat komt omdat als u het geld heeft verstuurt en mij de gegevens geeft, is het geld gelijk beschikbaar voor mij.

Ik zal de Wii versturen via Priority Mail, dan is de Wii ongeveer binnen 2-4 dagen bij u.

Ik zal de Wii en alle toebehoren sterk en veilig verpakken.

 

 

Mocht u hem niet meer willen kopen dan hoor ik dat graag van u, omdat er nog meer mensen zijn die hem willen kopen, maar bij deze is hij nog voor u gereserveerd.

Als u nog vragen heeft hoor ik het graag!

 

 

Met vriendelijke groet,

Mxxxx

 

 

hier wordt ik zo moe van he

 

 

 

 

dat zeg ik ..............linux

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op internetoplichting.nl is zelfs een hele topic over deze man.

 

M**** GL******** Western Union

 

Aan: xxxxxx

 

Bedankt voor uw reactie op deze mooie Xbox 360 Premium met 8 spellen!

Ik heb op dit moment nog 2 van deze pakketten te koop, beiden pakketten hebben de Xbox 360 Premium met de 8 spellen!

 

Op dit moment zit ik in de Verenigde Staten (en de xbox ook), dus het is een beetje moeilijk om af te spreken!

Ik heb daarom een mooi alternatief gevonden.

Graag zou ik u willen vragen om het geld te verzenden via Western Union.

 

U gaat naar uw bank, u vult mijn gegevens in en dan zegt u dat u 140 euro wilt verzenden via Western Union.

Er komt dan ongeveer 20 euro verzendkosten voor het geld bij, u moet dan in totaal ongeveer 160 euro betalen.

 

U kunt natuurlijk ook beiden xbox'en kopen.

Het is 140 euro per xbox, dus als u ze beiden wilt kopen stuurt u 280 euro naar mij via Western Union, en dan komt er natuurlijk nog ongeveer 20 euro verzendkosten voor het geld bij.

 

Hier heeft u de gegevens die u nodig heeft om het geld naar mij te sturen via Western Union:

 

 

Voornaam: M***

Achternaam: Gl*****

 

Straat: ******

Postcode: *****

Plaats: Saint *****

Staat: Florida

Land: Verenigde Staten

 

 

De straatnaam is misschien een beetje vreemd, maar zo zijn alle straatnamen ongeveer in de VS!

U hoeft verder geen verzendkosten voor de xbox te betalen, ik krijg namelijk al heel veel kortingen bij verzenden van pakketjes naar Nederland.

 

Als u het geld heeft verzonden kunt u dan alstublieft het Money Transfer Control Number (MTCN) naar mij mailen met uw volledige naam en adresgegevens?

Dan kan ik namelijk het geld ophalen bij de bank, en dan verzend ik de Xbox 360 Premium met de 8 spellen dezelfde dag nog naar u toe.

Ik zal de xbox versturen via Priority Mail, dan is de xbox ongeveer binnen 2-4 dagen bij u!

 

Als u nog vragen heeft hoor ik het graag, ik hoop spoedig weer van u te horen!

 

Met vriendelijke groet,

 

 

 

 

 

________________________________

 

 

snappie

 

 

 

 

 

 

 

 

snappie

don't ask me,i only use my brain to keep my ears apart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuig is het. Heb geen goed woord over voor dat geteisem. Hopelijk word hij gepakt in Amerika want daar weten ze wel raad met hem. Hier zal het wel weer een taakstraf worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een poos geleden via de bekende veilingsite achter een Audi TT aangezeten. Was "wegens omstandigheden" te koop voor een bedrag van 7000 euries (3000 tot 4000 onder de marktprijs).

 

Gelijk een mail gestuurd en kreeg reactie terug dat de auto momenteel in Engeland stond. Maar kon een aanbetaling doen (via Western union uiteraard smirk ), en dan zou de auto naar Nederland worden gebracht voor verdere afhandeling, en ik hoefde pas de restbedrag over te maken als ik de auto in bezit had.

 

Op de foto stond echter een Nederlandse Audi TT met volledige kenteken. Via een kennis die bij de RDW werkt heb ik de adresgegevens van de eigenaar gekregen en deze gebeld. Bleek inderdaad zijn Audi te zijn, maar deze was helemaal niet te koop en hij piekerde er ook niet over om hem te verkopen. Bleek dus dat er gewoon een foto geknipt was van zijn auto, en deze was op Marktplaats gezet.

 

Zover ik weet heeft hij een mailtje gestuurd naar de desbetreffende site, en de advertentie is er ook gelijk van afgehaald.

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...