Gast herman12 Geplaatst: 18 februari 2008 Geplaatst: 18 februari 2008 ik heb hier een philips tv maar daar moet een cam in van conac. ik heb hier nog een 3.03 conax liggen gaat dat werken,of moet deze geupdate worden of zo. wie weet raad?????????
Gast aart44 Geplaatst: 18 februari 2008 Geplaatst: 18 februari 2008 Werkt wel maar met vertraging, de Conax 3.03 is te traag met coderen je hebt een Conax 4.0 nodig.
Gast herman12 Geplaatst: 18 februari 2008 Geplaatst: 18 februari 2008 wat bedoel je met vertraging,is dat niet om aan tezien ofzo. of duurt het lang voor die de kaart vindt,
Gast aart44 Geplaatst: 18 februari 2008 Geplaatst: 18 februari 2008 Origineel bericht van: herman12 wat bedoel je met vertraging,is dat niet om aan tezien ofzo. of duurt het lang voor die de kaart vindt, Of het niet om aan te zien weet ik niet, gewoon testen met een geldige kaart. Maar er zijn hier verschillende berichten geweest over de Conax 3.03 hij is te oud en te traag, hoeveel precies weet ik niet.
Gast herman12 Geplaatst: 18 februari 2008 Geplaatst: 18 februari 2008 kun je hem dan niet update dat die sneller wordt ofzo?
Gast aart44 Geplaatst: 19 februari 2008 Geplaatst: 19 februari 2008 Origineel bericht van: herman12 kun je hem dan niet update dat die sneller wordt ofzo? Updaten is helaas niet mogelijk de 3.03 heeft zogenaamde black viacces hardware en de 4.00 is een eurocam. Dus wegens het verschil in hardware niet mogelijk te upgraden. Misschien kun je een kaart lenen en gewoon testen, wat voor de één onacceptabel is de ander vind het niet zo erg als hij er af en toe mee stopt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen