Ga naar inhoud


[500+] hoe canal digitaal kijken op dreambox 500+?


pandarve666

Aanbevolen berichten

Ik heb een dreambox 500+ gekocht en wil canaal digitaal kijken. Ik heb gemini er al op staan en ccam2.0.7. Ik ben echt een leek met de dreambox 500+ en snap er eigenlijk hoe langer hoe minder van. Ik zie canaal digitaal helemaal niet staan in de lijst van providers, en bij satellieten zie ik eigenlijk alleen 3x hotbird staan. Ik heb een duo lnb, voor astra 23.5 en 19.2. Op deze twee staat de dreambox dan ook ingesteld. Ik kan geen enkele zender ontvangen, ook niet de gratis die iedereen normaal kan krijgen. Aan de schotel, kabel of signaal ligt het niet omdat ik met een andere ontvanger meteen alle zenders kan bekijken. Wie kan mij aub helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je hebt er dus een verkeerde settingslijst ( zenderlijst ) in staan. ( die van de hotbird ).

Recente zenderlijst vind je overal ( zoek maar eens op pet123 of josje ) voor astra 19.2 en astra 23.5

 

Is je schotel wel goed uitgericht ? bedenk wel dat de dreambox zinniger is met signaal dan andere ontvangers.

 

Heb je de disecq instellingen goed staan ? AA voor astra 19.2 AB voor astra 23.5

 

Smartcard van canal digitaal met de chip naar beneden erin steken. Via de blauwe knop CCcam als standaard emu instellen.

En kijken maar !!

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...