Ga naar inhoud


Universeel afstandsbediening???


Antidot

Aanbevolen berichten


Weet niet direct een oplossing voor de sony, maar andersom wel: Echostar heeft ook een universele AB, die kan ook sony tv's aan. Dus omgekeerd zou de oplossing moeten zijn. Met de AB van je sat de TV bedienen, en ook de VCR.<p>Kijk bij echostar voor meer info. PS ik kreeg die AB bij de 3000IPV.<p>SUC6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi

Bedankt voor jou antwoord maar mijn probleem is dat ik de 3in1 afstandsbediening van Echostar niet meer heb het is van mijn hand gevallen en werkt niet meer, daarom zoek ik een Universeel afstandsbediening die kan voor Echostar 2510Via gebruikt worden.<p>Groetjes frown.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de handleiding staat waarschijnlijk wel welke code set de echo gebruikt. deze zal je in je universele ab in moeten voeren.

sommige "zelflerende" ab's kunnen de code uitlezen als je de originele werkende ab nog hebt, maar ik begrijp dat dat bij jou niet zo is helaas.

anders echostar even mailen, of even dealer bellen van welke code set echostar zich bedient.

succes

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 8 in 1 AB van LIFTEC LT4033 werkt prima met mijn AD3000IP, in de handleiding staan ook de codes voor de ECHOSTARS, onlangs gekocht bij de ***geen-reclame***

Groeten Theo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi

Bedankt voor jullie advies ik ga de 8in1 AB van LIFTEC LT4033 uit proberen meschien deze helpt ik heb bijna alle Universeel afstandsbedieningen van Phillips en Sony uit geprobeerd maar zonder resultaat (die werken wel op de oude receivers van Echostar b.v. D-2500ip maar niet op 2510via of 3000via).<p>Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...