Gast pesseyur Geplaatst: 19 februari 2008 Geplaatst: 19 februari 2008 Sinds een paar dagen heb ik problemen bij het instellen voor opnames. De ontvanger toont 115 januari, dit terwijl de tijd- en datuminstellingen goed zijn ingesteld. Ik kan ook geen upgrade meer doen via satelliet. Iemand die mij kan helpen aub ?
Gorefest Geplaatst: 20 februari 2008 Geplaatst: 20 februari 2008 Heb je wel een van de laatste software versies? Kijk anders eens op http://www.arionboard.de Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C
Gast pesseyur Geplaatst: 21 februari 2008 Geplaatst: 21 februari 2008 Hi, Ik heb 208f als software, maar die heeft altijd prima gewerkt. En updaten via OTA lukt niet meer.
Gorefest Geplaatst: 21 februari 2008 Geplaatst: 21 februari 2008 Ik weet dat er in het verleden een fix is geweest voor een datum en tijd probleem, aangezien we deze maand een schrikkelmaand hebben kon het wel eens zijn dat je ontvanger in de war is. Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C
Gast ramses55 Geplaatst: 3 maart 2008 Geplaatst: 3 maart 2008 Origineel bericht van: pesseyur Hi, Ik heb 208f als software, maar die heeft altijd prima gewerkt. En updaten via OTA lukt niet meer. Bij mij ook al lange tijd niet meer. Is de transponder veranderd? Niet meteen iets over teruggevonden. Ramses
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen