Checkin Geplaatst: 20 februari 2008 Geplaatst: 20 februari 2008 Is een keer met een beetje melk kan geen kwaad Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.
mereltje Geplaatst: 20 februari 2008 Geplaatst: 20 februari 2008 het liefst met een bosche bol en suiker en melk Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
omehenk Geplaatst: 21 februari 2008 Geplaatst: 21 februari 2008 altijd zwart en niet uit zo n pad aparaat bier moet schuimen koffie niet
schimpie Geplaatst: 21 februari 2008 Geplaatst: 21 februari 2008 Gewoon zwart zoals koffie bedoeld is. Mag ook best uit een pad-apparaat komen. Als er maar een poederkoe in zit, want dat is brandbaar. Suiker ook niet, anders had dat wel aan dezelfde plant gegroeid. ---- Schimpie ---- IPTV CanalPlus + DVB-S FTA Triax 80 cm Multifeed 13 - 19,2 - 23,5 - 28 [VU+ Zero 4K UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 43" QLED 4K TV [Zgemma H9S UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 37" HD TV
Timm1983 Geplaatst: 21 februari 2008 Geplaatst: 21 februari 2008 Voor mij geen zwarte koffie, ik doe altijd melk en suiker in mijn koffie, zwart is te straf voor mij, een te sterke smaak bedoel ik. Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
Poetsdoekje Geplaatst: 21 februari 2008 Geplaatst: 21 februari 2008 Koffie moet echt zwart zijn, dus puur natuur, en dus niks erbij, misschien nog wel een lekker koekie. Koffie is ook ontdekt, eigenlijk per ongeluk, om alleen maar zwart te drinken en met de groeten van poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
TangoBravo Geplaatst: 22 februari 2008 Geplaatst: 22 februari 2008 Origineel bericht van: Poetsdoekje Koffie moet echt zwart zijn, dus puur natuur, Nou kreeg ik de indruk dat de topic-starter op een puur natuur vleugje melk in de koffie doelde... T B
paardengek Geplaatst: 22 februari 2008 Geplaatst: 22 februari 2008 Origineel bericht van: Poetsdoekje Koffie moet echt zwart zijn, dus puur natuur, en dus niks erbij, misschien nog wel een lekker koekie. Koffie is ook ontdekt, eigenlijk per ongeluk, om alleen maar zwart te drinken en met de groeten van poetsdoekje Helemaal met je eens. Zwart met niets erin. Maar die dame mag voor één keer wel wat moedermelk erin tappen. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Gast slungel Geplaatst: 22 februari 2008 Geplaatst: 22 februari 2008 Ik drink mijn koffie zwart met suiker.
D.Quijote Geplaatst: 22 februari 2008 Geplaatst: 22 februari 2008 Zwart met een beetje suiker of als Carajillo; dan zit er een klein scheutje alcohol in. Als ik 's-avonds een koffie drink moet er een alcoholische versnaperen er naast staan. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Fredo Geplaatst: 22 februari 2008 Geplaatst: 22 februari 2008 Origineel bericht van: paardengek Origineel bericht van: Poetsdoekje Koffie moet echt zwart zijn, dus puur natuur, en dus niks erbij, misschien nog wel een lekker koekie. Koffie is ook ontdekt, eigenlijk per ongeluk, om alleen maar zwart te drinken en met de groeten van poetsdoekje Helemaal met je eens. Zwart met niets erin. Maar die dame mag voor één keer wel wat moedermelk erin tappen. Met vriendelijke groet, paardengek ik drink mijn cappuccino ook altijd zwart al ziet het er anders uit meer wit naar mijn idee Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Gast Auggie Geplaatst: 22 februari 2008 Geplaatst: 22 februari 2008 Volgens mij hebben sommigen hier het filmpje helemaal niet bekeken. Het gaat niet om de koffie, maar om de melk.
paardengek Geplaatst: 22 februari 2008 Geplaatst: 22 februari 2008 Origineel bericht van: Auggie Volgens mij hebben sommigen hier het filmpje helemaal niet bekeken. Het gaat niet om de koffie, maar om de melk. En dat is me geheel duidelijk.......... Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Poetsdoekje Geplaatst: 22 februari 2008 Geplaatst: 22 februari 2008 Origineel bericht van: Auggie Volgens mij hebben sommigen hier het filmpje helemaal niet bekeken. Het gaat niet om de koffie, maar om de melk. Tatuurlijk wel, maar ik houd niet van melk in de koffie, en wat dacht je dat ik het filmpje gemist had?? en met de vriendelijke groeten van poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen