Ga naar inhoud

2e Tele 2 voetbalkanaal, wat doet CDS met de resttijd.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gaat CDS nog een extra aanvulling geven op het tweede Tele2 kanaal? Wat ik zo kan zien wordt er buiten de voetbaldagen om niets verder uitgezonden.

Ik heb me wel laten vertellen, dat MAN X tussen 0.00 uur en 06.00 op deze frequentie zit.

Satellietontvanger: Strong SRT6850 & Nokia 9302.

Schotel: Visiosat Astra 19,2, Astra 23,5, Astra 28,2 en Hotbird 13

Geplaatst:

Nu is er overdag nog testbeeld... Als CDS hier niets voor vind is het misschien wel een gemiste kans voor Family-7 ;-) Dan maar 's nachts en af en toe tijdens het live voetballen even niet...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

Sávonds zit daar man-x geloof ik

Had in het begin begrepen dat dat kanaal 24u zou gaan uitzenden

Niet dat dat van mij hoeft.

mag zo verdwijnen en de beschikbare band breedte bij de overige kanalen worden toegevoegd

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C

Geplaatst:

Misschien kan men op het 2e voetbalkanaal Het Gesprek op laten uitzenden ipv op het eerste kanaal.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Geplaatst:

laat ze eerst maar wat aan het beeld doen. is zeer slecht. tele2.1 is prima .en dan weer verder denken wat er bij kan

Geplaatst:

als je het gesprek er op zet maakt dat niet meer uit wink

daar hoef je toch niet naar te kijken ;-) en tele2.2 bij langzame beelden werkt wel goed.. nja goed.. beter wink

oftewel zet het gesprek daar maar op en zet film 1.3 maar 24/7 ( tenzij er voetbal is wink )

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

Geplaatst:

dat zal wat worden als film bezig is dan beeld weg voor voetbal.zal ook weer veel over hier staan dan.

Geplaatst:

Dat kan ook wel, BIB op het tweede kanaal van Tele2 en Film1.3 24/7.

Bijna 24/7 voor BIB, is ook wel erg veel. Ze kunnen ook BIB en TV Oranje ruilen. BIB zend elke dag uit tussen 05.30 - 21.45 uur en TV Oranje bij 24/7, tenzij er voetbal is. laugh

Satellietontvanger: Strong SRT6850 & Nokia 9302.

Schotel: Visiosat Astra 19,2, Astra 23,5, Astra 28,2 en Hotbird 13

Geplaatst:

Dan ben je vergeten dat op het tweede Tele2 voetbal kanaal 's nachts Man-X zit... Wel dus Oranje-TV tot 23.45... en weer vanaf 6.15 ;-)

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

Tja, Film 1.3 zend nu vanaf 19:00u uit ofzo?

dat kan dan wel mooi wat eerder;)

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

Geplaatst:
Origineel bericht van: Elwin van Gestel
Nou, voor mij hoeft BiB niet 24u per dag uit te zenden, hoor. Doe dan maar TV Oranje 24u per dag! smile

Hoelang zendt TV Oranje dan per dag uit? Aangezien ik er 's avonds niet zo vaak of zeg maar nooit naar kijk, vroeg ik mij dat dus af.

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen