SatBaron Geplaatst: 19 februari 2008 Geplaatst: 19 februari 2008 In de Windows XP MAP staan hier bij mij 188 systeem-mappen als: $NtUninstall KB893756$ wat moet ik hiermee ? Moeten deze er altijd in blijven staan ? Of kan deze handmatig worden verwijderd (opruimen) ? Vr.Groet, SatBaron
Gast AAley Geplaatst: 19 februari 2008 Geplaatst: 19 februari 2008 Deze bevatten bestanden om windows updates te deinstalleren. Crap Cleaner kan deze wissen (foute register vermeldingen etc ook) als ik mij niet vergis.
Psychosammie Geplaatst: 20 februari 2008 Geplaatst: 20 februari 2008 Het antwoord is ja. Aangenomen dat je Windows updates niet wilt terugdraaien mag je al die directories gewoon met het handje verwijderen. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
SatBaron Geplaatst: 22 februari 2008 Auteur Geplaatst: 22 februari 2008 AAley en Psychosammie, Jullie worden hartelijk bedankt voor de informatie. Nu weet ik tenminste dat ik die mappen met een gerust hart kan verwijderen. Vr. Groeten, SatBaron
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen