Gast pic-o-matic Geplaatst: 19 februari 2008 Geplaatst: 19 februari 2008 Ik heb de kathrein via scart aangesloten. Nu heb ik een irritant probleem, als ik ga timeshiften wordt het beeld ineens kleiner, en heb ik boven en onder een zwarte balk. Soms springt ie vanzelf weer goed, maar meestal niet. Als ik de timeshift weergave stop, wordt alles weer normaal... Volgens mij heb ik alle mogelijke video instellingen al gehad.. Iemand een oplossing hiervoor ?? Ik gebruik een aangepaste AAF 1.3 image
Gast pic-o-matic Geplaatst: 22 februari 2008 Geplaatst: 22 februari 2008 Ben ik de enigste die hem via scart heeft aangesloten ?? ( ook goed beeld hoor haha )
NINjak Geplaatst: 22 februari 2008 Geplaatst: 22 februari 2008 Ik ga hem ook via scart op mijn breedbeeld tv aansluiten (bij gebrek aan een HD tv)... dus straks ben je zeker niet meer de enige
Gast pic-o-matic Geplaatst: 25 februari 2008 Geplaatst: 25 februari 2008 Dit is dus een bug, heb deze gemeld bij Kathrein, en is bevestigd. Het is niet bekend wanneer deze bug eruit wordt gehaald.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen