Ga naar inhoud


GSM filter, helpt dat?


W3ird_N3rd

Aanbevolen berichten

L.S.

 

W3ird_ even nog een aanvulling.

Je hoeft je elektrische apparaten niet allemaal weg te gooien. Maar wat ik zelf wel eens gehad heb is dat de ontstoringscondensator op de diepvriezer defect was, ik rook zo'n brandlucht. als zo'n condensator defect is kan die flink ellende veroorzaken maar de diepvriezer of koelkast doet het er prima om.

Kwestie van 3,95€ en wat sleutelen.

 

Je kunt de verbinding tussen ontvanger en de comp/beeldscherm ook uitsluiten aan je verhaal te horen komt je storing echt binnen via het antenne signaal.

 

Toch ergens een kwestie van een slechte afscherming (EMC) de kabel of toch je ontvanger.

 

HEt voorstel van.. een kort kabeltje ertussen en een avond op zonder gaan zitten, Ik geef toe niet optimaal maar je moet er wat voor over hebben.

 

Of zoals .. aangaf dat de kabel ergens toch een lek heeft, door beschadiging door een knik ofzo is best mogelijk. of een stuk slecht draad.

 

Ceesv geeft aan er een spectrumanalyzer erop los te laten(geweldig zon toestel maar ik moet het er altijd zonder doen). mischien heeft hij even zon ding voor je te leen als je weet hoe je mee om moet gaan. maar dan blijft nog steeds de vraag waar de storing door wordt veroorzaakt. (je weet dan wel wat voor storing het is.)

 

Succes

 

 

VisionNet FCIS7000 Combo 4/1 switch TDS88+ Astra 19.2+23.5+28.2+HB13, TDS88+Hispa30W, DVB-T+ Harkje

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik ben gisteren eens met de laptop door het huis gelopen en diverse apparaten aan/uit gezet. Eén lamp is sowieso slecht, een andere lamp is vermoedelijk ook schuldig. Maar er zijn meer storingen, en daar heb ik geen bron voor kunnen vinden.

 

Er zijn dus meerdere oorzaken, en die kunnen ook bij de buren/overburen/etc zijn. Het zullen wel vonkbruggen zijn, maar met meerdere oorzaken is er geen beginnen aan. Wachten op Roosendaal dus, hopelijk is het signaal dan sterk genoeg. Hopelijk komt Roosendaal snel, ik heb gehoord tegen het einde van het jaar maar ook "deze zomer" heb ik gelezen. Afwachten.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: W3ird_N3rd
Wachten op Roosendaal dus, hopelijk is het signaal dan sterk genoeg. Hopelijk komt Roosendaal snel, ik heb gehoord tegen het einde van het jaar maar ook "deze zomer" heb ik gelezen. Afwachten.


Dan heb je geluk de mast staat er al als het tenminste de bedoeling is dezelfde mast te gebruiken. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...