Gast lucboz Geplaatst: 20 februari 2008 Geplaatst: 20 februari 2008 op kanaal 35 ontvang ik iets met 99% signaal sterkte en 99% kwaliteit, echter een kanalen scan leverd niets op... Iemand enig idee wat ik hier ontvang ?? Kan het met DVB-H uit Goes te maken hebben ?? Maar dan is het wel veel sterker dan de andere kanalen uit Goes... Iemand ??
Gast Torchwood Geplaatst: 20 februari 2008 Geplaatst: 20 februari 2008 Ik woon niet in de buurt, maar heb dezelfde ervaringen. Het gaat hier als het goed is om DVB-H. Deze signalen worden met extreem goede kwaliteit en sterkte opgevangen. Alleen niet in te lezen in de DVB-H ontvangers natuurlijk.
W3ird_N3rd Geplaatst: 20 februari 2008 Geplaatst: 20 februari 2008 Klopt, dat is DVB-H. DVB-H gebruikt QPSK en is daardoor beter te ontvangen. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Xilence Geplaatst: 21 februari 2008 Geplaatst: 21 februari 2008 Dat was me van de week al een keer opgevallen. Dat is hier op Goeree Overflakkee ook, beide 99%, maar na een scan idd ook geen kanalen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen