graskees Geplaatst: 20 februari 2008 Geplaatst: 20 februari 2008 Onder het forum ontvangers zie ik het merk Homecast niet staan. Toch zijn er steeds meer bezitters die elkaar wat te melden hebben. Ik weet niet hoe ik een nieuw item kan toevoegen. Ik zie geen email adres van de forum leider. Ik heb zelf een Homecast HS8100CIpvr aangeschaft. De handleiding is zeer karig. Als niet superdeskundige is het onbegrijpelijk hoe ik de HD moet bedienen. Wat neem ik op en hoe moet ik dat afstemmen.Er staat bv. nergens hoe je van de ene tuner overstapt naar de andere. (het is een twintuner)Kortom nog veel vragen. De nederlandse EPG lijkt niet te werken.Komt daar in de toekomst verandering in? Verder zie ik bij vrijwel alle universele afstandsbedieningen geen code voor Homecast staan.Wie weet of die bv. gelijk is aan een ander merk? Een uitgebreidere handleiding zou erg nuttig zijn en zeker in het nederlands.
Gast aart44 Geplaatst: 20 februari 2008 Geplaatst: 20 februari 2008 Wat voor nieuwswaarde heeft dit bericht?? De Homecast is te vinden biij de overige ontvangers <KLIK>.
Gast Leontien Geplaatst: 21 februari 2008 Geplaatst: 21 februari 2008 Voor meneer Aart is dit misschien géén nieuwswaarde, voor nieuws moet je trouwens bij de topic 'nieuws' zijn. Er zijn inderdaad steeds meer mensen (zoals ik) die een Homecast ontvanger hebben aangeschaft die hier meer van willen weten. Dus voor ervaringen en of nieuws over deze ontvanger(s) zitten we in de juist topic. Vriendelijke groet, Leontien
kaelem Geplaatst: 21 februari 2008 Geplaatst: 21 februari 2008 Hebben jullie DIT ook al gelezen dan. -= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-
Gast aart44 Geplaatst: 21 februari 2008 Geplaatst: 21 februari 2008 Origineel bericht van: Leontien Voor meneer Aart is dit misschien géén nieuwswaarde, voor nieuws moet je trouwens bij de topic 'nieuws' zijn. Leontien Hij was ook in eerste instantie in het nieuws gepost de moderator heeft hem in het juiste topic geplaatst. Vandaar mijn reaktie.
Gast Leontien Geplaatst: 21 februari 2008 Geplaatst: 21 februari 2008 Okay dat had ik niet in de gaten. Vriendelijke groet, Leontien
espresso Geplaatst: 22 februari 2008 Geplaatst: 22 februari 2008 Net online, de nederlandse homecast site, met binnenkort ook een forum klik hier Beter 1 schotel aan de muur dan 10 onder je espresso!
daca Geplaatst: 26 februari 2008 Geplaatst: 26 februari 2008 Origineel bericht van: espresso Net online, de nederlandse homecast site, met binnenkort ook een forum klik hier Wat zie ik nu, op de boven staande site, een Homecast HS8100 PVR CI CD Dus een voor canaldigitaal dus ( CD ) Verder stat er het volgende. Ook is er een speciale ID in de ontvangers geplaatst zodat de software voor de Benelux markt alleen een ontvanger geplaatst worden dat voor deze markt bedoeld is. Dat houd dus in dat er nieuwe firmware komt met fastscan zodat je aan de lijst van Canaldigital vast zit. Als dat zo is word het niet zo'n intressante ontvager. Dus de laatste firmware van de duitse site kan dan geblokkeerd worden. Zit er minder interessant uit. Dreambox 7000, Maxdigital 225S en Inverto scena5M Triax 80cm met 4 lnb's
espresso Geplaatst: 27 februari 2008 Geplaatst: 27 februari 2008 Je zit helemaal niet "vast" aan de lijst van canaldigitaal, je kan namelijk ook voor een andere scan opties kiezen, zoals autoscan of blindscan. je kan de volgorde wijzigen of er een lijst via de PC inzetten. De fastscan functie is extra, dit is een vereiste voor een eventuele CD goedkeuring. De goedkeuring is er momenteel nog niet. Beter 1 schotel aan de muur dan 10 onder je espresso!
Gast Leontien Geplaatst: 28 februari 2008 Geplaatst: 28 februari 2008 Las net op het forum www.myhomecast.nl/forum/ dat de nederlandse handleiding vanaf volgende week beschikbaar is bij de dealers. groet, Leontien
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen