Hageneis Geplaatst: 20 februari 2008 Geplaatst: 20 februari 2008 Is het bij jullie ook zo dat NGC wel anamorf uitzendt, maar niet als zodanig is gemarkeerd? Plus dat het beeld te laag lijkt te staan vanwege de zwart-witte blokken bovenin. Ik kijk via Den Haag Beatrixlaan. Topfield TF-5300k | Samsung SMT-1000T
Gast Torchwood Geplaatst: 20 februari 2008 Geplaatst: 20 februari 2008 Hier vanuit Arnhem en Lopik precies hetzelfde. Het 16/9 beeld is samengeperst tot 4/3 formaat. Een heel lelijk gezicht! Via satelliet en digitale kabel is het netjes breedbeeld.
EdjeKroketje Geplaatst: 28 februari 2008 Geplaatst: 28 februari 2008 Volgens mij is die nou weer goed
Hageneis Geplaatst: 29 februari 2008 Auteur Geplaatst: 29 februari 2008 Origineel bericht van: EdjeKroketje Volgens mij is die nou weer goed Sinds 18-2 is het bij mij ook weer goed, maar dat zal eerder ondanks dan dankzij de heldesk (p bewust weggelaten) van Digitenne zijn. Wat een volstrekte nitwits daar, zeg. En maar volhouden dat ik mijn ontvanger goed moet instellen of handmatig kanalen moet scannen. En daar mag je vanaf 1 maart ook nog eens 45 cent per minuut voor gaan betalen. Topfield TF-5300k | Samsung SMT-1000T
EdjeKroketje Geplaatst: 29 februari 2008 Geplaatst: 29 februari 2008 Citaat: Sinds 18-2 is het bij mij ook weer goed, 28-2 neem ik aan Het is ook wel erg technisch he. Maar goed hij doet het weer, had je geprobeerd een PM te sturen maar dat heb je uitgeschakeld.
Hageneis Geplaatst: 1 maart 2008 Auteur Geplaatst: 1 maart 2008 Origineel bericht van: EdjeKroketje Citaat: Sinds 18-2 is het bij mij ook weer goed, 28-2 neem ik aan Het is ook wel erg technisch he. Maar goed hij doet het weer, had je geprobeerd een PM te sturen maar dat heb je uitgeschakeld. Inderdaad 28-2. Topfield TF-5300k | Samsung SMT-1000T
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen