wim g Geplaatst: 20 februari 2008 Geplaatst: 20 februari 2008 Heb al een paar weken een 7710 draaien met alle problemen die bekend zijn waar ik bijna niemand over hoor is de teletekst van deze ontvanger deze word niet door gegeven aan de tv dus alleen de tf teletekst word door gegeven deze is nogal antiek geen geheugen etc zou dit bij een nieuwe software update nog meegenomen worden of is dit niet meer mogelijk. mvrgr wim g
WPW Geplaatst: 21 februari 2008 Geplaatst: 21 februari 2008 TT over hdmi zal er niet komen, via scart moet al werken. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
_Satman_ Geplaatst: 21 februari 2008 Geplaatst: 21 februari 2008 Dit werkt nog niet via Scart. Bij Topfield beschouwen ze dit zelfs niet als een bug...(heb ik als antwoord gekregen) If you don't know where you are going, you'll probably end up somewhere else... Dreambox 600 PVR, Topfield TF7710 HD PVR, Visiosat bisat met 13.0;19.2;23.5;28.2 en Visiosat 120 cm + VBOX + H2H Jaeger
wim g Geplaatst: 21 februari 2008 Auteur Geplaatst: 21 februari 2008 Klopt mijn leverancier heeft mij vandaag gezegd dat dit ook niet komt. Vind ik persoonlijk erg jammer mijn tv heeft een perfecte teletekst die zit er nu voor j.m.d.k.a.n. mvrgr wim g
Murdock Geplaatst: 22 februari 2008 Geplaatst: 22 februari 2008 Probleem is dat er via HDMI geen teletekst kan worden verstuurd. In de praktijk zie ik niet dat mensen eerst overschakelen naar de scart en dan teletekst gaan kijken om later weer terug te schakelen naar HDMI. De ingebouwde teletekst decoder zal dan wel sneller gebruikt gaan worden. Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Toppers Geplaatst: 25 februari 2008 Geplaatst: 25 februari 2008 Wat is er mis met de eigen aan board zijnde teletekst ?? Beschikbaar via HDMI en Scart.
Alfons Verbiest Geplaatst: 25 februari 2008 Geplaatst: 25 februari 2008 Origineel bericht van: Toppers Wat is er mis met de eigen aan board zijnde teletekst ?? Beschikbaar via HDMI en Scart. Op zich niks hoor. Maar als het via de TV zou kunnen, zou ik het persoonlijk prettiger vinden. Via de eigen TT heb je een kleiner beeld, dus van afstand iets moeilijker te lezen. En ook al dat gewriemel van het achterliggende TV beeld buiten dat TT beeld, vind ik afleiden. Maar geen probleem verder. Ik heb alleen een HDMI kabel en kijk ook zo. Bij Nederlandse kanalen schakel ik eventueel even over naar het analoge beeld. Groeten, Alfons
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen