-= [ Appien ] =- Geplaatst: 8 februari 2002 Geplaatst: 8 februari 2002 Ik heb hier van een kennis een Echostar DSB-2000 staan, met van die mooie Canal+ software erin. Nu wel hij ook graag buiten de grenzen kijken. <p>Is er voor deze ontvanger al een update'tje? Of is hij mischien gelijk aan een bepaalde ontvanger? <p>Kheb al even links en rechts gekeken, maar tot nu toe nog geen succes.....
Gast Geplaatst: 17 februari 2002 Geplaatst: 17 februari 2002 Weet jij al iets meer?, ik krijg er ook nix meer dan alleen het nl pakket en kiosk op open.<p>Indien je een patch oid hebt gevonden wil je het me laten weten.<p>gr,<p>bob
Gast Geplaatst: 22 februari 2002 Geplaatst: 22 februari 2002 hi folks kan op dsb2000 sinds een week helemaal niets meer ontvangen wat kan ik hier aan doen ? heb al diverse anti attacks geprobeerd maar lukt nog steeds niet wie weet hier een oplossing voor ? heb sekanixs, treath etc geprobeerd ! grtjes pink
Regi Geplaatst: 22 februari 2002 Geplaatst: 22 februari 2002 @pink flamingo<p>je heb een PM<p>Groetjes Regi<p>[ 22-02-2002: Bericht gewijzigd door: Regi ]</p>
Aanbevolen berichten