Ga naar inhoud


ff kijken,,,


Gast

Aanbevolen berichten


Premiere World en Seca en Viacces op Echostar DSB 9800

---------------------------------------------------------------------

Dit is mogelijk met de tot AMON 4a omgebouwde cam (2.1 en 2.2 heb ik niet getest)

Premiere en SECA gaat met een FUN-card.

Alleen SECA gaat ook met een GOLD-card

Met de AMON 4_4_Pace gaat dit alles ook .Plus nog de Nagra kanalen.

Sommige versies van AMON 4.1 gaan NIET .Tenzij bij Cam info IRDETO 1.13* staat.

Ombouw van de cam kan ik eventueel voor je doen. Kost 35.- Euro exl. porto

Getest met Echostar software versie 1.55 / 1.6 / 1.8a / 1.8ned .

Je hebt geen speciale settings nodig

 

----------------------------

Hier heb ik de 5 in 1 + editor voor de Funcard opgehaald en deze geopend. Je start dan de editor ISVEdit klikt op CRD laden en hier zoek je " isvn_eeprom " als je die aangeklikt hebt , klik je daarna op SAVE hex.

Deze heb ik samen met de file "5_in_1_fun_flash " m.b.v. de MasterA programmer met ChipCat op de Funcard gezet ( de 5 in 1 flash in 1 (AT90S8515) en de isvn_eeprom in 2 ).

Kies in ChipCat dus het juiste cardtype.

Als je dit gedaan hebt sluit je ChipCat af en start je de ISVEditer weer , klikt op CONNECT (eerst comport instellen in ( CONFIGURATIE ) vervolgens op EDITOR.

In het menu dat je nu ziet klik je op READ from Card , daarna zoek je bij Card Type naar C-Card , en klikt op Change on Card ,

binnen 2 sekonden is je kaart klaar voor Premiere

Het opmerkelijke is nu , als je dezelfde kaart op deze manier veranderd in een "0-Card CI IrdSec" je een Seca ontvanger hebt

(C+ Discovery / 16/9 / X-zone enz.) T+ op HOTBIRD doet ie ook , alleen de PPV zoals Cinedome en Palco gaan (nog) niet . Ook vind de ECHOSTAR de PW FORMULE 1 kanalen niet.

Als je er een 0 card CI Ird Via van maakt doet ie Viacces (NTV RUSS. op Hotbird )

Met 0 Card Humax NagraSeca doet ie de Nagra kan. (TVP pools op Hotbird ) ( Amon met 4_4_pace )

Ik hoop dat het nu lukt.

 

I.v.m. key-wissel Boris 5in 1 nemen

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...