Gast Geplaatst: 8 februari 2002 Geplaatst: 8 februari 2002 ik heb echostar 9800 dsb irdeto cam. als ik een cam seca erin stop <p>doet het? of niet
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 8 februari 2002 Geplaatst: 8 februari 2002 heb je een CAM (dikke) of een CI (dunnentje)<p>als het een CAM is heb je een probleem, want er bestaan geen SECA CAM's
trust Geplaatst: 8 februari 2002 Geplaatst: 8 februari 2002 Premiere World en Seca en Viacces op Echostar DSB 9800 --------------------------------------------------------------------- Dit is mogelijk met de tot AMON 4a omgebouwde cam (2.1 en 2.2 heb ik niet getest) Premiere en SECA gaat met een FUN-card. Alleen SECA gaat ook met een GOLD-card Met de AMON 4_4_Pace gaat dit alles ook .Plus nog de Nagra kanalen. Sommige versies van AMON 4.1 gaan NIET .Tenzij bij Cam info IRDETO 1.13* staat. Ombouw van de cam kan ik eventueel voor je doen. Kost 35.- Euro exl. porto Getest met Echostar software versie 1.55 / 1.6 / 1.8a / 1.8ned . Je hebt geen speciale settings nodig ---------------------------- Hier heb ik de 5 in 1 + editor voor de Funcard opgehaald en deze geopend. Je start dan de editor ISVEdit klikt op CRD laden en hier zoek je " isvn_eeprom " als je die aangeklikt hebt , klik je daarna op SAVE hex. Deze heb ik samen met de file "5_in_1_fun_flash " m.b.v. de MasterA programmer met ChipCat op de Funcard gezet ( de 5 in 1 flash in 1 (AT90S8515) en de isvn_eeprom in 2 ). Kies in ChipCat dus het juiste cardtype. Als je dit gedaan hebt sluit je ChipCat af en start je de ISVEditer weer , klikt op CONNECT (eerst comport instellen in ( CONFIGURATIE ) vervolgens op EDITOR. In het menu dat je nu ziet klik je op READ from Card , daarna zoek je bij Card Type naar C-Card , en klikt op Change on Card , binnen 2 sekonden is je kaart klaar voor Premiere Het opmerkelijke is nu , als je dezelfde kaart op deze manier veranderd in een "0-Card CI IrdSec" je een Seca ontvanger hebt (C+ Discovery / 16/9 / X-zone enz.) T+ op HOTBIRD doet ie ook , alleen de PPV zoals Cinedome en Palco gaan (nog) niet . Ook vind de ECHOSTAR de PW FORMULE 1 kanalen niet. Als je er een 0 card CI Ird Via van maakt doet ie Viacces (NTV RUSS. op Hotbird ) Met 0 Card Humax NagraSeca doet ie de Nagra kan. (TVP pools op Hotbird ) ( Amon met 4_4_pace ) Ik hoop dat het nu lukt. I.v.m. key-wissel Boris 5in 1 nemen Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
Aanbevolen berichten