Gast wanderer Geplaatst: 22 februari 2008 Geplaatst: 22 februari 2008 Azureus mekkert over een NOD32-dll (imon.dll), deze zou problemen kunnen geven. Nu gebruik ik Hitman pro en die gebruikt meen ik ook NOD32. Voor de rest gebruik ik geen NOD32. Kan ik deze dll gewoon deleten? Algemeen gesteld is er een prog die dit soort "verweesde" dll's op kan sporen en deleten?
Crest Geplaatst: 22 februari 2008 Geplaatst: 22 februari 2008 Uninstall Hitman gewoon. En als je dan onder software in het configurariescherm ook nog Nod32 zien staan dan uninstall je die ook. Uiteraard laat je natuurlijk wel je normaliter geïnstalleerde virusscanner staan.
Gast hummiesat Geplaatst: 23 februari 2008 Geplaatst: 23 februari 2008 Hitman pro verwijderen. Dat gedraagt zich tegenwoordig nog vervelender dan hetgeen er door bestreden wordt. Kies zelf een goede antivirus en antispam/adware/malware tool en je hebt een beter computerleven dan met Hitman Pro.
Gast ozzo Geplaatst: 23 februari 2008 Geplaatst: 23 februari 2008 Nou, Hitmanpro doet hier altijd goed zijn werk en na dat ik een systeem ermee "gered" heb, de-installeer ik de boel weer. Die imon.dll is de Internet Monitor van NOD32 en die houd dus in de gaten of dat programma Azareus geen troep binnenhaalt. Natuurlijk kun je kiezen om de deur open te zetten, maar ik zou persoonlijk lekker die DLL laten staan en beveiligd blijven tegen onheil van buitenaf.... Shareaza in plaats van Azareus is misschien een optie ?
Gast wanderer Geplaatst: 23 februari 2008 Geplaatst: 23 februari 2008 Bedankt voor jullie reacties, dacht al dat ik in de problemen zat, ik houd niet zo van die alarmerende pop-ups! Alleen ik dacht me te herinneren dat er een prog was die "verweesde" dll's kon opsporen.
Gast ozzo Geplaatst: 24 februari 2008 Geplaatst: 24 februari 2008 Ach, je zou CrapCleaner (CCleaner) kunnen proberen met de registry clean functie. Die ziet dan dat bepaalde DLL's en andere zaken niet meer functioneel zijn en haalt ze dan uit de registry. Is dat wat je bedoeld ?
Gast wanderer Geplaatst: 24 februari 2008 Geplaatst: 24 februari 2008 ccleaner haalt hem niet weg, heb ooit eens iets gelezen erover maar dat is al heel lang geleden iig bedankt, heb hem nu handmatig verwijderd.
Ome Merde Geplaatst: 24 februari 2008 Geplaatst: 24 februari 2008 hijackthis al geprobeerd ? merDe deze ruimte is te huur
Gast wanderer Geplaatst: 24 februari 2008 Geplaatst: 24 februari 2008 Origineel bericht van: wanderer heb hem nu handmatig verwijderd.
Gast gladys Geplaatst: 6 maart 2008 Geplaatst: 6 maart 2008 Bij http://www.analogx.com/ vindt je het programmaatje DLL Archive. Met Search vindt je niet gebruikte DLL's. Met Archive All zet je ze weg en met Vieuw Archive z.n. weer terug. Ik heb meer van dit soort spul gehad maar deze is wel goed en handig.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen