Gast wageral Geplaatst: 22 februari 2008 Geplaatst: 22 februari 2008 Ik speel met de gedachte om een extra LNB voor de HellasSat-2 (39 oost) op m'n Visiosat G4 (A1,A2,A3 en HB) bij te plaatsen. Er vanuit gaande dat de schotel nu op zo'n 21 graden oost staat uitgericht lijkt me dat wel erg ver uit het brandpunt. Heeft iemand ervaringen met deze variant? Voor de duidelijkheid, nu ontvang ik 'm op een extra schotelltje van 60cm en dat werkt prima.
edbe Geplaatst: 22 februari 2008 Geplaatst: 22 februari 2008 ik denk dat niet zal gaan, je zou natuurlijk met een losse lnb in je hand, en met je tv & reciever en die op 39 oost zetten dan dan zo lang schuiven tot dat je beeld hebt ??? 2 x Gigablue UHD & Bigsat 42e,28e,23e,19e,13e,1w
Gast wageral Geplaatst: 22 februari 2008 Geplaatst: 22 februari 2008 Dat heb ik inderdaad gedaan Ed maar de resultaten tot dusver waren niet hoopgevend. Natuurlijk zal het met een gefixeerde montage wel beter zijn, al was het maar omdat je dan de skew kunt optimaliseren. Ik denk dat ik de HellasSat maar op m'n extra schoteltje bijf ontvangen......
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen