Ga naar inhoud

Hulp bij keuze HDTV

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik zou graag een HDTV satelietontvanger willen aanschaffen in combinatie met een Multytenne ( ontvangst Duitse en Engelse zenders) - richtprijs 300 - 350 euro.

Welk toestel is aan te raden ? Is een Dreambox dan zoveel beter dan al die andere merken ?

Alvast bedankt voor reacties.

Geplaatst:
Origineel bericht van: JPG
Hallo,
Ik zou graag een HDTV satelietontvanger willen aanschaffen in combinatie met een Multytenne ( ontvangst Duitse en Engelse zenders) - richtprijs 300 - 350 euro.
Welk toestel is aan te raden ? Is een Dreambox dan zoveel beter dan al die andere merken ?
Alvast bedankt voor reacties.

De Dreambox 8000 met HDTV is nog niet op de markt. Er staan een heleboel HDTV ontvangers in de startblokken, maar er zijn er ook al een paar op de markt.

Met reviews kan ik je niet helpen, want zelf geen ervaring met HDTV ontvangers. Ik wacht nog even tot er meer keuze is op de markt.

m

----

Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!

Geplaatst:

google maar eens op Kathrein UFS-910, deze is bij onze oosterburen te koop voor minder dan 300 euro. In nederland kan je 'm ook vinden voor om en nabij de 320 euro. Succes

DM8000SSC - OpenPLi 3.0, Multytenne twin, Conceptronic CH3SNAS, Philips Cineos 37" Full HD

Geplaatst:
Origineel bericht van: Patman
google maar eens op Kathrein UFS-910, deze is bij onze oosterburen te koop voor minder dan 300 euro. In nederland kan je 'm ook vinden voor om en nabij de 320 euro. Succes

Ja maar als ik de diverse rapporten en commentaren zo gelezen heb, weet ik niet of dat nou een aanrader is. Althans, met de huidige firmware versie.
Jammer dat ik niet meer weet waar ik erover gelezen heb... Dus als ik me vergis en het is een fantastisch apparaat, bloedsnel en erg betrouwbaar en zo, corrigeer me dan snel...
Ik heb er geen eigen ervaringen mee.

m

----

Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!

Geplaatst:

kijk even naar mijn onderschrift.

heel erg tevreden mee (wel iets duurder dan jouw budget), maar ja, hobby's kosten nu eenmaal geld.

beeldkwaliteit is super!!

Geplaatst:

Sluit ik mij bij aan.

Top apparaat, ben nog geen problemen tegengekomen.

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen