Gast Agent Mike Geplaatst: 22 februari 2008 Geplaatst: 22 februari 2008 is het mogelijk een stab 100 te resetten? na een winruk is hij helemaal uit het lood en de dreambox kan hem niet meer aan sturen... iemand een idee ? gr. Mike
Henksat Geplaatst: 22 februari 2008 Geplaatst: 22 februari 2008 Dus de "schade" aan de afstelling wil jij herstellen door een reset? Je zult hem toch echt opnieuw moeten afstellen. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Gast Agent Mike Geplaatst: 22 februari 2008 Geplaatst: 22 februari 2008 sorry, De schotel is zijn geheel is niet verdraaid. want dan zou het inderdaad een kwestie van uitrichten zijn. nee, het probleem is dat de motor-as op zijn meest oosterlijke positie is gedraaid door de wind. kan ik hem handmatig terugdraaien? of is een reset nodig en hoe doe ik een reset ? groet, Mike
Gast aart44 Geplaatst: 22 februari 2008 Geplaatst: 22 februari 2008 Origineel bericht van: Agent Mike kan ik hem handmatig terugdraaien? of is een reset nodig en hoe doe ik een reset ? groet, Mike Volgens mij is hij niet te resetten, wat je wel kunt doen is hem terug laten gaan naar zijn nulpunt. Dan moet je hem in het menu van de ontvanger op disqC 1.2 zetten motor dus en daar in het menu heb je een paar opties. Zet hem dus op motor en kijk welke opties er in zitten in je ontvanger. Als hij op het nulpunt staat op Sirius en vandaar zou je dan weer normaal moeten kunnen draaien als je hem weer op usals instelt, zo niet is hij van slag en ja dan overnieuw uitrichten.
Gast Agent Mike Geplaatst: 24 februari 2008 Geplaatst: 24 februari 2008 dank je voor jouw antwoord. ik heb hem inderdaad weer in aan de praat. motor draait weer en kan de programma;s weer zien. helaas is er toch schade aan de motor, want ik kan hem nu met hand draaien. ik ben bang dat de wind er wel heel snel vat op kan krijgen. ik ga een nieuwe kopen, wat raden jullie mij aan als opvolger voor de Stab100? gr. Mike
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen