Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo iedereen, sinds gisteren ben ik Motors TV (12012 V 27500)kwijt. Zit in het entertainment pakket.

Weet iemand of de zender via een ander pakket en dus frequentie wordt door gegeven? Op bovengenoemde TP wordt hij nog wel ingelezen, maar beeld en geluid, homaar.

Geplaatst:
Origineel bericht van: René Verbiest
Hallo iedereen, sinds gisteren ben ik Motors TV (12012 V 27500)kwijt. Zit in het entertainment pakket.

Weet iemand of de zender via een ander pakket en dus frequentie wordt door gegeven? Op bovengenoemde TP wordt hij nog wel ingelezen, maar beeld en geluid, homaar.

Dag broertje,

Zojuist even gekeken. Bij CDS inderdaad niets. Bij UPC Digital doet hij het gewoon. Dus hij bestaat nog wel.

Zal een probleempje bij CDS zijn en komt wel weer goed.

Groeten, Alfons
Geplaatst:
Origineel bericht van: René Verbiest
Nou, dan wachten we het gewoon maar af. Kan overigens wel educatief, via HB, kijken en via Multikabel.

Je moet inderdaad wel geduld hebben, merk ik. Momenteel nog steeds niets en ook niets op de website van CDS.

Groet, Alfons
Geplaatst:
Origineel bericht van: Eduard07
Hoe ga je het nu oplossen?

Hallo Eduard07,

Elders in het Topfield forum vond ik een stukje over de PowerCam Pro. De Topfield 7700HDPVR zou met deze cam weinig of geen problemen kennen.

Ik heb er woensdag een gekocht en ben er tot nu toe idd uitermate tevreden over.

Groet, Alfons

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen