Gast velko Geplaatst: 22 februari 2008 Geplaatst: 22 februari 2008 Hallo, Ik heb zojuist een nieuwe harde schijf geplaatst in mijn Topfield. Nu werkt een opgenomen programma niet goed, het beeld blokt en na enige tijd loopt de Topfield soms vast. Live beeld is prima, zonder blokken dus. Opnieuw formateren helpt niets... De harde schijf is een nieuwe Hitachi 250GB 7200 toeren. Iemand een idee?
Beobuddy Geplaatst: 23 februari 2008 Geplaatst: 23 februari 2008 Probeer eens de tap HDD info te vinden. Ik weet niet meer op welke site die staat. Wellicht kun je middels het aanpassen van wat instelligen van de HD wat regelmatiger de data laten overbrengen. ps, ik heb hem toegevoegd. 1093681-HDDInfoTAP2.0.zip DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.
Gast velko Geplaatst: 24 februari 2008 Geplaatst: 24 februari 2008 Een oude 20Gb schijf gaf hetzelfde resultaat, maar ik heb inmiddels de fout gevonden. De 12V voedingsspanning op de HITACHI schijf is opgelopen tot 14,9V Op de 20Gb schijf is het zelfs 15,1V! Volgens de gegevens van HITACHI mag de maximale voedingsspaning 13,2V zijn. 14,9V is dus dodeljk.......
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen