davmal Geplaatst: 22 februari 2008 Geplaatst: 22 februari 2008 Als ik me een funcard type 1,2,3,4,5,of 6 koop + een programeertoestel en plaats dat in een matrix cam revolutions wat kun je daar mee openen ? ( van kaarten weet ik niets ) Als je een kaart koopt is die dan leeg ? Zijn daar extra kosten aan ? vb abonnement . Wie brengt me iets meer op de hoogte van de kaarten . De ontvangers zijn nokia 9500 of topfield 5000ci Groeten Davmal Dreambox 7020 160 GB big viscosat HD , primefocus 180 cm V-box , digibox, dreambox 8000 HD 500GB
Gast aart44 Geplaatst: 22 februari 2008 Geplaatst: 22 februari 2008 Citaat: Als ik me een funcard type 1,2,3,4,5,of 6 koop + een programeertoestel en plaats dat in een matrix cam revolutions wat kun je daar mee openen ? ( van kaarten weet ik niets ) Over welke sateliet(en) hebben we het dan?? Er gaat erg weinig of je kunt beter zeggen bijna niets meer open met een funkaart. Een Matrix revolution is zelf programmeerbaar een funkaart voegt niets toe zie de oude database. Citaat: Als je een kaart koopt is die dan leeg ? ja Zijn daar extra kosten aan ? vb abonnement . nee Wie brengt me iets meer op de hoogte van de kaarten . Duwgati.
Zilverster Geplaatst: 22 februari 2008 Geplaatst: 22 februari 2008 @davmal, Citaat: Als ik me een funcard type 1,2,3,4,5,of 6 koop + een programeertoestel en plaats dat in een matrix cam revolutions wat kun je daar mee openen ? ( van kaarten weet ik niets ) Ik denk op dit moment niet veel meer gezien de meeste file's voor ontvangers geschreven worden. Citaat: Als je een kaart koopt is die dan leeg ? Als je een FUN kaart koopt is deze leeg. Citaat: Zijn daar extra kosten aan ? vb abonnement . Wie brengt me iets meer op de hoogte van de kaarten . De ontvangers zijn nokia 9500 of topfield 5000ci Groeten Davmal De FUN, gold, zilver kaarten enz. kun je niet vergelijken met kaarten waar je een abonnement op afsluit, deze laatsten zijn bedoeld voor betaal TV zoals CanalDigitaal. De ander hier genoemde kaarten worden voor verschillende toepassingen gebruikt en in het verleden waren hiervoor wel file's te vinden die men er op kon schrijven om betaal TV kanalen te openen. Bepaalde CAM's zijn ook te programmeren met behulp van de FUN kaart waar je dan de file's opschrijft. Ik denk dat je de zaken niet doorelkaar heen moet halen, een provider zal je nooit een ABO verkopen op een van deze type kaarten, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
davmal Geplaatst: 22 februari 2008 Auteur Geplaatst: 22 februari 2008 Een Matrix revolution is zelf programmeerbaar ? zonder dat er een kaart in zit ? Ik heb geen kaart ! Als ik de Matrix revolution programmeer ( hoe) kun je dan iets meer ? Het is toch geen simpele hobby . Dreambox 7020 160 GB big viscosat HD , primefocus 180 cm V-box , digibox, dreambox 8000 HD 500GB
Jean-Claude Geplaatst: 22 februari 2008 Geplaatst: 22 februari 2008 multicam's (zoals de Matrox cams) kunnen geprogrammeerd worden via een CAS2/CAS3 programmer door ze met de juiste binaire bestanden te updaten. deze bestanden zijn op het internet te vinden. Met de juiste updates open je evenveel zenders (en meer) dan met die maffia-kaarten. heb het ooit zelf nog gedaan, maar sinds ik een dreambox heb is dat niet meer nodig. Kom mij dus niet vragen waar die bestanden te vinden zijn, want dat weet ik (niet) meer. DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
Gast aart44 Geplaatst: 22 februari 2008 Geplaatst: 22 februari 2008 Origineel bericht van: davmal Een Matrix revolution is zelf programmeerbaar ? zonder dat er een kaart in zit ? Ik heb geen kaart ! Als ik de Matrix revolution programmeer ( hoe) kun je dan iets meer ? Het is toch geen simpele hobby . Inderdaad op verschillende manieren te programmeren, de link naar de database had ik er al bij gezet in het vorige bericht, dus eerst goed gaan lezen. Maar ook met een Matrix revolution gaat er zo goed als niets meer open.
davmal Geplaatst: 22 februari 2008 Auteur Geplaatst: 22 februari 2008 Hoe kun je dat eigelijk zien wat je kan openen met diverse cams of kaarten ? En de matrix revolution welke codering is dat ? Dreambox 7020 160 GB big viscosat HD , primefocus 180 cm V-box , digibox, dreambox 8000 HD 500GB
Zilverster Geplaatst: 22 februari 2008 Geplaatst: 22 februari 2008 @davmal, Veel lezen op de diverse fora, hier zul je geen key's vinden ( en vooral NIET om vragen ) gezien dat tegen de boardregels is. Maar als je goed leest kun je soms iets tussen die regels door lezen, bijv. hier . Een goede manier om achter de juiste sleutel te komen die op jou deur past is eens bij een sleutelmaker langs gaan om een exemplaar te laten slijpen of eens naar binnen kijken in zo'n file die geschikt is voor bijv. een Dreambox en beginnen met verschillende exotische namen die eindigen op .key, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Olie Geplaatst: 23 februari 2008 Geplaatst: 23 februari 2008 Ik denk dat momenteel het meeste te ktijgen is voor de Diablo cam. Ook dagelijks nieuwe sleuteltjes is wel belangrijk. Ook het grote aantal coderingen wat deze aan kan. Via de Cas 3 binnen enkele minuten te updaten. HOMECAST HS 5101 CI HDTV (Duitse firmware) / Philips 32-8404H/ triax 88 cm- draaibaar CD+TVV /Diablo Light/Aston. Strong 6355 + 60 cm Triax (voor op vakantie)
davmal Geplaatst: 26 februari 2008 Auteur Geplaatst: 26 februari 2008 Als ik het goed begrepen heb , ik koop mij hier een lege kaart vb fun5 steek die in de matrix revolution cam ( in de topfield ) ga dan in menu naar cam selecteer dummy kaart en duw op dounlaod en de kaart wordt automatig beschreven . En dan zouden er enkele kanalen meer open gaan voor 1 dag of enkele dagen .of is een gold of titainuim kaart beter ? En dat was het of heb ik het mis . Dreambox 7020 160 GB big viscosat HD , primefocus 180 cm V-box , digibox, dreambox 8000 HD 500GB
Gast aart44 Geplaatst: 26 februari 2008 Geplaatst: 26 februari 2008 Origineel bericht van: davmal Als ik het goed begrepen heb , ik koop mij hier een lege kaart vb fun5 steek die in de matrix revolution cam ( in de topfield ) ga dan in menu naar cam selecteer dummy kaart en duw op dounlaod en de kaart wordt automatig beschreven . Nee dan gebeurt er helemaal niets. Citaat: En dat was het of heb ik het mis . Met de standaard software van een Matrix reloaded dus ucas 3.1 kun je helemaal niets met een funkaart, de matrix reloaded dient eerst omgezet te worden naar een MRv versie. Eventueel kan dat met een paar beschreven funkaarten. Maar nog een keer er gaat weinig tot niets meer open.
davmal Geplaatst: 26 februari 2008 Auteur Geplaatst: 26 februari 2008 het is een revolutions cam en waarom werken hier dan nog veel mensen met die fun kaarten als het toch niets meer opend ? Welke kaart raad jij me dan aan zonder abbonement. is het zo als je daar mee begind dat je een proggamer nodig heb of je staat in de problemen. Dreambox 7020 160 GB big viscosat HD , primefocus 180 cm V-box , digibox, dreambox 8000 HD 500GB
Gast aart44 Geplaatst: 26 februari 2008 Geplaatst: 26 februari 2008 Als je teveel geld hebt kun je alle kaarten proberen, en ja elke kaart moet beschreven worden dus heb je ook een progger nodig om de kaart te beschrijvan. De files voor die kaarten te programmeren moet je op het internet zoeken. Citaat: het is een revolutions cam en waarom werken hier dan nog veel mensen met die fun kaarten als het toch niets meer opend ? Dat klopt je maar een reloaded en een revolution zit maar weinig verschil in. Ja en een funkaart is inderdaad om dingen te openen zoals je garagedeur, zo worden ze ook in Duitsland verkocht.
davmal Geplaatst: 26 februari 2008 Auteur Geplaatst: 26 februari 2008 MasturUSB plus programmer en Goldkaart Galaxy zou ik mij kopen in ockazie .kent ge die en dat werkt toch op mijn cam ( die kaart )als ik op kingsat kijk kun je daar zien wat je kunt openen. Dreambox 7020 160 GB big viscosat HD , primefocus 180 cm V-box , digibox, dreambox 8000 HD 500GB
Aanbevolen berichten