Ga naar inhoud


Freezes op Echostar DSB-880 en DSB-2220


Gast blooper

Aanbevolen berichten

Heb een aantal jaren geleden (nieuw) 2 ontvangers gekocht een Echostar DSB-880 en de uitgebreidere DSB-2220. Daarbij Had ik nog een Aston 1.05 en heb ik voor de fun een Matrix Reloaded en een Matrix Revolutions gekocht. Waar ik me al jaren aan erger is dat beide apparaten soms (een aantal keer op een avond) het beeld bevriezen en dan loopt eea weer door. Maakt niet uit welke CI ik gebruik in welke ontvanger (UCAS of speciale software) Zelfs de Aston heeft dit probleem. Wel heb ik het idee dat de Aston er minder last van heeft. Heb een abonnement op Canal Digitaal NL dus een originele kaart. Is het gewoon een probleem van de ontvangers of wat is er aan de hand? Met de opstelling buiten is niets mis. Intussen zelfs overgestapt naar nieuwe lnb's en diseqc switches zonder verbetering. De bekabeling is van Pope en heb nauwelijks demping. Voorheen had ik een IP3000IPVA van Echostar zonder deze problemen. Heb ook al nieuwe firmware in beide ontvangers. Heeft niemand anders deze problemen ? Ik vind er namelijk niets over op het forum of op Google. Enkel dat de afstandsbediening slecht is en dat is hij ook ;-) 1 x drukken is 3x commando.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...