Gast melodystar Geplaatst: 22 maart 2008 Geplaatst: 22 maart 2008 Zou iemand de link ook naar mij kunnen toesturen? alvast bedankt hiervoor.
looney2 Geplaatst: 22 maart 2008 Geplaatst: 22 maart 2008 Origineel bericht van: jan7713 na de vorige reparatie`s (van een humax alle elco`s vervangen deze werkt nog goed en van de andere maar 3 elco`s vervangen en nu dus alles) werkte alles weer goed zonder verdere installaties nu alleen de vrije kanalen de software is hot 3.3 toh 6.4 irdeto 2 kaart deze wordt herkent en zit nu in een nokia 9500 staat op card + emu de instellingen zijn niet veranderd wat ben ik vergeten te repareren ? jan7713 Weet niet of je ondertussen al beeld hebt,maar ik denk dat je de verkeerde pmc tabel erin hebt zitten. Denk dat je er één hebt voor seca2 Zou op zoek gaan naar één voor irdeto Als je op de rode info knop drukt, zie je dan een S of een I of cam ? HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
JohnO Geplaatst: 24 maart 2008 Geplaatst: 24 maart 2008 kijk ook eens in de sub repareren Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen