Gast pinotje Geplaatst: 23 februari 2008 Geplaatst: 23 februari 2008 Hallo, Ik heb een Nokia Dbox2 met Petze image, en mijn vraag is of het mogelijk is om met mijn Casema smartcard alle gecodeerde kanalen te ontvangen? Ik zie dat je hiervoor een Multicam voornodig heb, hoe kan ik weten of ik een multicam heb? is multicam een stukje software of een hardware? Ik heb een screenshot gemaakt van mijn Dbox2. screenshot1 screenshot2
DRG Geplaatst: 23 februari 2008 Geplaatst: 23 februari 2008 multicam is een stukje hardware, klein printplaatje Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch..
Gast pinotje Geplaatst: 23 februari 2008 Geplaatst: 23 februari 2008 Zit er een multicam in mijn Dbox2? Zoniet, waar kan ik dat bestellen en is het moeilijk om te monteren?
Unetwork Geplaatst: 24 februari 2008 Geplaatst: 24 februari 2008 is erg eenvoudig zelf in te bouwen, google maar even Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Gast dreamboxboy Geplaatst: 19 juni 2008 Geplaatst: 19 juni 2008 de bestanden heb ik hier voor je staan. te bestellen op: kan alleen slot 2 aansluiten met een multicam, maar werkt prima! veel plezier! multicam.zip
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen