Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ach een flop weet ik niet,

als je gewoon wilt opnemen gewoon wilt kijken kis het beslist geen flop.

Als je wilt stoeien ja dan kan je denk beter een DB hebben ..

Voor de normale mensen onder ons is het beslist geen flop..

M.vr.gr Peter - de NL1PDV
VU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscam
uit de Friesche Havenstad Harns
Triax 80 cm 19.2 - 23.5

• Reacties 92
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Mijn eerste dreambox 7000 was een flop...tot ik leerde hoe ik hem moest programmeren. Het was een fantastisch toestel. Nu heb ik een relook 400S, die crashte en blokkeerde in 't begin. Maar nu ken ik hem door en door en met de laatste software (Fantacy 2.13.6) is het een keigoede twin reciever met HD van 250 Gb, PVR en noem maar op (TV Vlaanderen, CanalDigitaal, Multiv**ion, Prem**re en ga zo maar verder...) voor de prijs van 350 eurokes. Nu gij weer (hihihi) whistle

VU+ duo - clone DM500 HD - multytenne45 twin

ex dreambox 7000/7025 - ex relook 400 - ex Kathrein UFS-910

• 3 weken later...
Geplaatst:

de box loopt nu steeds beter,en heb net gehoord dat de mgcam geupload word,op nlb, :D :D

groeten bully2

vu plus duo paint it black.sam.640gig .azbox primium + paint it black. jaeger 1224 el .no name dish 120 cm.

Geplaatst:
Origineel bericht van: bully2
de box loopt nu steeds beter,en heb net gehoord dat de mgcam geupload word op des betreffend board :D :D

groeten bully2

vu plus duo paint it black.sam.640gig .azbox primium + paint it black. jaeger 1224 el .no name dish 120 cm.

Geplaatst:

mgcam.beta is er en het werkt het begin is er :Dwhistlewhistle

groeten bully2

Geplaatst:

en nu evocamd . :Dwhistle

groeten bully2

Geplaatst:

en al weer its neuws whistle.First experimental firmware! Thanks ngc1927 SifTeam beta1 Ipbox9000 HD :D

groeten bully2

Geplaatst:

er zijn merdere mensen die heben de topfield 7700hdpvr en zegen dat de ipbox beter hd beeld heft sd is glijk moi om te weeten shockedshockedwhistle

groeten bully2

Geplaatst:

ik ben overmatig enthousiast!! smirk

groeten bully2

Geplaatst:

Dat is mooi om te weten. Dan kun jij een beetje compenseren voor alle andere berichten links en rechts waar enorm geklaagd wordt over met name de slechte werking van de software.

Ron

Geplaatst:
Origineel bericht van: robbedoeske
Origineel bericht van: bully2
er zijn merdere mensen die heben de topfield 7700hdpvr en zegen dat de ipbox beter hd beeld heft sd is glijk moi om te weeten shockedshockedwhistle

Is dit papiamento??

nee maar mijn nederlands is niet al te best,maar de fouten die je ziet mag je houden.(geschreven door mijn vrouw)

groeten bully2

Geplaatst:

de soft was echt slecht de eerste weken,maar draait nu al redelijk stabiel na de laatste updates, (lees maar eens in desbetreffend forum) en de box is pas 7 weken uit.ik ben er heel blij mee,dat mag toch wel? :D

groeten bully2

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.