Gast kamiel Geplaatst: 12 april 2008 Geplaatst: 12 april 2008 Ik zou dat graag doen,maar gezien de flauwe reacties en het verwijderen van berichten blijf ik ervan af! Binnenkort kan je op een ander board genoeg lezen erover! groeten SpidermaN
caveman Geplaatst: 12 april 2008 Geplaatst: 12 april 2008 Is dit persoonlijk of zo? Als iemand kritiek heeft die feitelijk juist is kan je dat toch alleen maar aanmoedigen? Er is niks mis mee als je enthousiast bent, maar dat houd niet in dat je de ogen moet sluiten voor zaken die niet helemaal OK zijn. Ik hoop dat de box inderdaad goed is, zelf koop ik geen producten meer van deze fabrikant maar dat is een principie kwestie. Jammer dat er zo emotioneel gereageerd word. DM8000, DM500HD Loewe Xelos, Samsung LED, WD My Book T55 4x Alps Quad
Ron Geplaatst: 12 april 2008 Geplaatst: 12 april 2008 Het lijkt er inderdaad op dat je onjuiste beweringen niet tegen mag spreken en je vooral geen kritiek mag uiten zonder meteen ten onrechte als dreambox pusher uitgemaakt te worden en persoonlijk aangevallen te worden door de een of ander. Jammer.
Aanbevolen berichten