Ga naar inhoud


kabel en sat.signaal : hoe aan te sluiten


Patman

Aanbevolen berichten

Hallo ik heb een HD sat receiver (1 tuner) én een HD-DVD recorder(ook met HDMI). Ik krijg binnen een analoog kabel signaal en een digitaal satelliet signaal. Als ik nu via de kabel iets opneem, kan ik dan nog via de satelliet een andere zender kijken en/of andersom. Hoe sluit ik zoiets aan?

 

Oja, via de sat. receiver is het ws binnenkort mogelijk om op een externe HD op te nemen via USB

 

 

DM8000SSC - OpenPLi 3.0, Multytenne twin, Conceptronic CH3SNAS, Philips Cineos 37" Full HD

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Patman
Hallo ik heb een HD sat receiver (1 tuner) én een HD-DVD recorder(ook met HDMI). Ik krijg binnen een analoog kabel signaal en een digitaal satelliet signaal. Als ik nu via de kabel iets opneem, kan ik dan nog via de satelliet een andere zender kijken en/of andersom. Hoe sluit ik zoiets aan?

Oja, via de sat. receiver is het ws binnenkort mogelijk om op een externe HD op te nemen via USB


Dat moet haast wel een 7700hsci zijn :D ouwe vcr ernaast, kabel in de vcr, scart van hsci in de vcr, uitgang vcr analoog het huis in, scart uit vcr naar de tv, hdmi hsci naar tv en je kan vanalles bekijken.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik dacht dat de merken e.d. er niet zoveel toe zouden doen, maar ben uiteraard graag bereid meer info te verstrekken smile

 

Ik heb staan een panasonic DMR-EH65 (incl. HDMI)HDD-DVD recorder. Ik heb in bestelling een Kathrein ufs-910. Ik vraag me dus af hoe ik straks eea ga aansluiten op m'n Full HD Philips LCD. Als ik straks iets opneem op de Panasonic (via de kabel) kan ik dan nog een ander kanaal bekijken via de Kathrein of andersom als ik via de Kathrein op een externe drive opneem? Voor de goede orde, dit alles staat in de woonkamer en is aangesloten op die ene Full HD Philips LCD.

DM8000SSC - OpenPLi 3.0, Multytenne twin, Conceptronic CH3SNAS, Philips Cineos 37" Full HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...