Ga naar inhoud


Kathrein = Marusys ?


verkerkbr

Aanbevolen berichten

Als men kijkt op site van Marusys.com

 

Vervolgens links boven Setopbox aanklikken. Dan ziet men de lijst van Sat ontvangers met de specificaties die dit bedrijf vervaardigd. De volgende ontvangers worden hierin genoemd:

 

T8000

C8000

MS-4000

EV-8000S

UFS822

UFS812

UFS910

 

Let bij de specs op een ethernet aansluiting en Linux als besturing systeem.

 

Mogelijk interessant om te weten, waar de Kahtrein UFS-910 nu werkelijk vandaan komt.

 

Opmerkelijk is dat er ook een type x8000 is. Waar ben ik een dergelijke type aanduiding nu eerder tegengekomen ?

 

Verder staat nog aangegeven dat ze enige tijd geleden een vestiging in Duitsland hebben geopend.

 

Groet,

 

 

Bram

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: pipeline
EV 8000 S ElanVision, nu ben je teleurgesteld hé?


Ik zie alleen hoe druk het wordt met types 800 8000 900 9000 (AB Ipbox) en Linux. Is dit nu allemaal vissen in dezelfde vijver met eenzelfde soort type aanduiding ?

Het is mogelijk interessant om te zien waar een product nu feitelijk vandaan komt.

Doet mij denken aan een eerdere discussie over de Hema rookworst. Voor de een interessant om te weten, maar voor een ander zal het "worst" zijn, als het maar smaakt.

Groet,


Bram
Link naar reactie
Delen op andere sites

Elanvision is er iets na de Relook gekomen en voor de itGate.

Heeft nooit geen degelijkk firmware gehad en ook geen support voor Europese zenders, is recht de vergeethoek ingegaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

het leuke is ook dat ze vermelden wat de toekomst plannen zijn met die kathrein :

- PVR-ready Digital Satellite Receiver using USB2.0 High Speed HDD

- Time-Shift Recording

- JPEG-Mode: Picture Viewer and Slide Show generator

- MP3 Music-Player

- Transcoding & streaming support from PC. (Divx, other formats)

- USB 2.0 High Speed(Host) for mass storage devices or even digital cameras

from various vendors (i.e. Canon, Sony, Nikon, Fuji, Olympus, Samsung, Casio etc.)

- DVB and Teletext Subtitles

- Service and favorite lists fully editable directly with the Remote control unit or by PC

 

uiteraard....wat is waar en wat niet? ik weet het niet! laugh

het rijmt dan nog ook mijn zinnetje :D

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die extra mogelijkheden lijken voor een deel al in de firmware te zitten, maar zijn waarschijnlijk nog niet 'af'. Doorzoek de pvrmain file maar eens op leesbare tekst: er staan meldingen in over streaming van het netwerk, weergave van foto's en ik meen ook van MP3's. Maar die mogelijkheden zijn dus niet werkend. Aan de andere kant is opname, netwerk en time shift er wel gekomen.

 

Dat Kathrein samenwerkt met Marusys is overigens geen geheim. Marusys heeft zelfs een vestiging geopend in de buurt van Kathrein.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...