Ga naar inhoud


Langzame AD3600IP Software


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo<p>Ik heb ontdekt dat de AD3600IP toch nog niet zo goed is voor een DX-er.<p>Invergelijking met de AD3000IP ist de EchoNav Software natuurllijk een goed stap in de richting maar er zijn toch nog diverse bugs!

- het wisselen tussen 2 satellieten kan ongeveer 30 seconden duren voordat de receiver begint de schotel te draaien. Dan moeten we nog wachten tot de zenders gelockt worden! Dit is toch iets te lang. Eigenlijk zou de receiver direct moeten beginnen met hat wisselen van de satelliet.

-Helaas is de Viacess Software noch niet uptodate. (andere producenten heben reeds patches (zelfs SCM). Te vaak verlies ik het beeld bei een Viacess uitzending en gaat het beeld op zwart!, dit zelfs bei officiele kaarten) Ik kan alleen te stekker trekken om weer verder te komen.<p>Verder begrijp ik niet dat Echostar nog steeds geen Lithium Batterij in bouwt om de standaard parameters, ook bij een stroomonderbreeking vast te houden. Elke Computer heeft dit reeds sinds jaren ingebouwd, en eigenlijk is de nieuwe Echostar toch ook een Computer!!!!!!!<p>Wat ik verder vermis is een forum om de diverse bugs met gebruikers te bespreken om ze later aan echostar te kunnen rapporteren. Vroeger was er zo een forum, maar dit is helaas verdwenen<p>Als laatste zou ik graag zien dat Echostar hun "High End Receiver" met eenzelfde LCD uitrusten die Page reeds in 1994 bij de MSS500/1000 Series had en de Nokia D-Box reeds in 1987 had. "De Alphanumerische LCD". De huidige Display heeft als nadeel dat ik niet weet waar ik ben zonder de INFO toets te drukken. Dit is perfekt :-) als ik een video opname maak want dan verschijnt deze OSD op mijn videotape!<p>Wie heeft nog meer input!<p>mvg

Gerard

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi,<p>Ik zou als ik jou was jouw bericht naar satnerds maar verplaatsen daar zit men namelijk dicht bij het vuur - laugh.gif" border="0 Eskimo feestje laugh.gif" border="0 - en de door jou gestelde vragen kan men makkie daar beantwoorden denk ik !!!<p>Groeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...