Alfons Verbiest Geplaatst: 24 februari 2008 Geplaatst: 24 februari 2008 Origineel bericht van: Eduard07 Het betreft overigens inderdaad de Aston 1.05, en niet de module van CD. Daarbij opent de transponder wel. Mijn vrouw zit nu te kijken. Ik zal dit maandagmorgen eens uitproberen. Ik kijk ook via een Aston 1.05, maar heb ook de MediaGuard cam. Ben benieuwd. Groet, Alfons
Alfons Verbiest Geplaatst: 25 februari 2008 Geplaatst: 25 februari 2008 En inderdaad, Geen motors TV en ook geen Trace TV via de Aston 1.05. Via de MediaGuard cam geen probleem. Met die MediaGuard cam heb ik bij mijn Topfield weer andere problemen (wacht op een update) en doe er dan toch de Aston maar weer in. Groeten, Alfons
René Verbiest Geplaatst: 25 februari 2008 Geplaatst: 25 februari 2008 Dus waarschijnlijk dan toch over naar de Aston 1.07 v2.18. Is er iemand die uitsluitsel kan geven of deze probleemloos werkt in een TF4000PVR, liefst iemand met minimaal entertainmentpakket?
Eduard07 Geplaatst: 25 februari 2008 Geplaatst: 25 februari 2008 Origineel bericht van: René Verbiest Dus waarschijnlijk dan toch over naar de Aston 1.07 v2.18. Is er iemand die uitsluitsel kan geven of deze probleemloos werkt in een TF4000PVR, liefst iemand met minimaal entertainmentpakket? Snap jij nou die oorverdovende stilte, René? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
René Verbiest Geplaatst: 25 februari 2008 Geplaatst: 25 februari 2008 Ik begreep dat ook al niet, maar ik vond net een topic over de Aston 1.07. in het Topic Common interfaces, Cas interfaces en meer .... Die heb ik helemaal gelezen en heb daaruit geleerd dat je beter de versie 2.17 erop kunt zetten, de versie 2.18 werkt bij diverse leden niet goed.
Eduard07 Geplaatst: 26 februari 2008 Geplaatst: 26 februari 2008 Origineel bericht van: René Verbiest Die heb ik helemaal gelezen en heb daaruit geleerd dat je beter de versie 2.17 erop kunt zetten, de versie 2.18 werkt bij diverse leden niet goed. Heb ik ook gelezen, maar hoe zet je die er dan op als je nergens terecht kunt om die te downloaden? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
René Verbiest Geplaatst: 26 februari 2008 Geplaatst: 26 februari 2008 Volgens gebruikers in dat andere forum, kan dat alleen door de dealer gebeuren, totdat aston weer eens met een nieuwe update komt, welke dan wel weer ota zal worden gezet. Overigens schijnt het zo te zijn, dat alleen een Topfield van de 5000 serie, hem ook nog kan up graden, maar of die ook kan down graden?
Eduard07 Geplaatst: 26 februari 2008 Geplaatst: 26 februari 2008 Origineel bericht van: René Verbiest maar of die ook kan down graden? Antwoord is : nee. Inmiddels ben ik er achter dat de Aston v.107 MotorsTV en Trace wel opent, dus de conclusie mbt de 1.05 is duidelijk --> aflopende zaak. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Littlesat Geplaatst: 27 februari 2008 Auteur Geplaatst: 27 februari 2008 Dat de Aston 1.05 het niet doet is omdat hij probeerd het beeld te decoderen op de Franse provider en nooit de Nederlandse uitprobeerd. Hij leest maar een beperkt aantal ECM en EMM pids in(!) Feitelijk is dit dus een software bug van de 1.05 die de makers van de 1.05 niet meer fixen.... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Eduard07 Geplaatst: 27 februari 2008 Geplaatst: 27 februari 2008 Origineel bericht van: Littlesat Dat de Aston 1.05 het niet doet is omdat hij probeerd het beeld te decoderen op de Franse provider en nooit de Nederlandse uitprobeerd. Hij leest maar een beperkt aantal ECM en EMM pids in(!) Feitelijk is dit dus een software bug van de 1.05 die de makers van de 1.05 niet meer fixen.... Wat is de conclusie daarmee volgens jou? Dat er bv bij de Nederlandse transponders geen problemen zijn te verwachten? Of bij andere buitenlandse transponders waar CD op meelift, zoals bv die van Boomerang of BBC Prime? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Littlesat Geplaatst: 27 februari 2008 Auteur Geplaatst: 27 februari 2008 Bij Boomarang en BBC-prime kan je alleen problemen verwachter als daar veel ECM pids zijn met een Seca Caid (0100) (EMMs zijn alleen voor updates van keys dus niet zo kritisch)... Omdat CDS daar de enige is met een 0100 Caid zal dat geen probleem zijn. Echter met TVV (0100:6c) als die ECM pid bijvoorbeeld na die van CDS (0100:6a) komt kun je wel een probleem krijgen. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Eduard07 Geplaatst: 27 februari 2008 Geplaatst: 27 februari 2008 Origineel bericht van: Littlesat Bij Boomarang en BBC-prime kan je alleen problemen verwachter als daar veel ECM pids zijn met een Seca Caid (0100) (EMMs zijn alleen voor updates van keys dus niet zo kritisch)... Omdat CDS daar de enige is met een 0100 Caid zal dat geen probleem zijn. Echter met TVV (0100:6c) als die ECM pid bijvoorbeeld na die van CDS (0100:6a) komt kun je wel een probleem krijgen. Dus voorlopige alleen de Franse transponders? Of komen er nog meer? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Littlesat Geplaatst: 27 februari 2008 Auteur Geplaatst: 27 februari 2008 Dat is onbekend. Als CDS bijvoorbeeld nieuwe kaarten gaat uitgeven en ze zetten de ECM pid voor de huidige.... Dan kan in theory voor alle zenders hetzelfde gebeuren... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
René Verbiest Geplaatst: 29 februari 2008 Geplaatst: 29 februari 2008 Nou, bij mij is sinds gisterenavond ook NASN verdwenen, dat is dus de derde zender. En dit keer niet van een Franse TP. Heb inmiddels de PowerCam Pro besteld en hoop hiermee deze problemen op te lossen. Mijn broer heeft hier al kenbaar gemaakt hem in huis te hebben en volgens hem worden MotorsTV en TraceTV hiermee vlekkeloos geopent. Mag aannemen dat het bij NASN dan ook geen probleem meer zal zijn.
Eduard07 Geplaatst: 29 februari 2008 Geplaatst: 29 februari 2008 Origineel bericht van: René Verbiest Mag aannemen dat het bij NASN dan ook geen probleem meer zal zijn. Misschien dat je met de Powercam Pro SBS6 weer niet kunt openen... Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen