Ga naar inhoud


Schaarste Nintendo WII ( waar of niet waar? )


Digipaps

Aanbevolen berichten


hier in duitsland bij de bekende media zaken zijn ze nog wel te koop. stuk of 12 afgelopen week.

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Digipaps
Heeft deze schaarste ook gevolgen gehad voor de prijsstelling?...of is ie altijd gewoon voor de adviesprijs verkocht.


altijd dezelfde prijs, en soms zelf nog een klein beetje korting met een aanbieding. normaal prijsbeleid dus...

And now for something completely similar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Adviesprijs is nog altijd de verkoopprijs.

 

Mijn dochter was 2 weken geleden jarig, en ik wou dus een WII kopen voor haar. Nergens verkrijgbaar meer, kon wel op een reserveringslijst komen. Een vriend van mij had er al 1 waar hij vanaf wou, kon hem voor een prikkie overnemen (met nog 10 maanden garantie en 100 eurie onder verkoopprijs).

 

Na 2 dagen werd ik ook al gebeld door de desbtreffende zaak dat ze er weer enkele binnen hadden. Aangezien ik er dus al 1 had, heb ik via de bekende koop/verkoop site gezocht naar iemand die er nog 1 zocht, en heb samen met hem de WII opgehaald bij de winkel, aangezien het mijn reservering was.

 

Op deze manier heb ik ook nog een vader blij kunnen maken met een kado voor zijn kinderen smile

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...