huisman6825 Geplaatst: 23 februari 2008 Geplaatst: 23 februari 2008 Tot nu toe draait deze versie redelijkk goed op onze inverto. Terug keer uit bibliotheek gaat 9van de 10 keer goed. Maar sinds deze week wanneer we timeshift gebruiken blijf deze hangen, als je weer wilt verder kijken dan krijg ik boven in beeld ongeveer 1 sec. het "play" icoontje te zien en direct gaat deze weer op "pause". De bestanden die dan op de HDD worden geschreven zijn TIMESHIFT met het aantal minuten dat het beeld heeft stil gestaan en TIMESHIFT MET HET CODEER "S" ervoor en 0 minuten. Het ligt niet aan de harmony AB met de originele AB hebben we hier ook last van. Alleen instellingen terug zetten en 30 sec. de spanning eraf wil wel helpen, mar om dit nu elke dag te doen gaat mij te ver, al helemaal een verbod op timeshift voor te schrijven. Is dit een probleem icm mijn versie op de ascom cam(2.17) en deze firmware op de inverto???? - Vu+ Duo 500Gb HDD - philips DSR 7141 - 78cm schotel - duo lnb - Harmony 1100
Gast Invertist Geplaatst: 9 april 2008 Geplaatst: 9 april 2008 Heb je dit probleem nog steeds? Gebruik je inmiddels de .80 firmware?
huisman6825 Geplaatst: 11 mei 2008 Auteur Geplaatst: 11 mei 2008 Nee, ik heb deze problemen NIET meer. Heb de HDD geformateerd nadat ik ben terug gegaan naar de 072 RC1. - Vu+ Duo 500Gb HDD - philips DSR 7141 - 78cm schotel - duo lnb - Harmony 1100
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen