Ga naar inhoud


Mutant 200S diseq probleem


DVB FREAK

Aanbevolen berichten

Als ik de Mutant 200S installeer met Enigma software, wil hij de DUO80 monobloc (b.v. Maximum AMBQ24 of gelijkwaardig onder andere naam ) niet omschakelen naar de Astra 3.LNB heeft diseq 1.0 protocol.Diverse Enigma's getest Geminy, PLI en Nabilo.

Met de originele DGS of Highland 217 software lukt het wel.

Iemand een idee wat er fout gaat of wat ik misschien fout doe.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat is bij mij ook een bekend probleem, zet je er een Canal digitaal LNB aan dan gaat het probleemloos. Met de maximum LNB's krijg ik het op een mutant met enigma niet goed werkend, hij schakelt bijna nooit goed van de Astra naar Astra3.

Beter 1 schotel aan de muur dan 10 onder je espresso!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt beter de Abcom images pakken van uiterlijk september 2007, recentere Images hebben kennelijk nieuwe drivers door de Disecq aansturing die problemen geven met sommige switches.

 

Jirka heeft in de loop van 2007 de drivers "geoptimaliseerd". Met name de originele enigma van de DB 7000 heeft hetzelfde probleem met disecq switches, kennelijk heeft Jirka de driver herschreven naar voorbeeld van de origineel Enigma drivers, maar dat is voor mij gissen.

 

Voor de 200s enigma raad ik aan: serial_all_ipbox200_enigma_20070902, zou niet deze problemen mogen geven.

 

Succes..

VU+ Duo2 met  4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter

Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...