wbrummel Geplaatst: 23 februari 2008 Geplaatst: 23 februari 2008 Hallo, Naast mijn dreambox heb ik nog een Nokia 9302 S. Deze mist een aantal zenders en bij het kijken naar verschillende zenders is dat soms erg vervelend! Wie wil mij helpen deze weer up to date te maken en evt. uit te leggen. Uiteraard ben ik bereid er een vergoeding voor te betalen. Ik wwon in Epe en werk in Veenendaal dus ergens daar in debuurt of er tussen is wat mij betreft prima!!
Hellum Geplaatst: 24 februari 2008 Geplaatst: 24 februari 2008 dit is een Strong 8000/8100, dat is heel erg simpel zelf te doen. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Hellum Geplaatst: 24 februari 2008 Geplaatst: 24 februari 2008 en als rijden naar de provincie Groningen je niets uitmaakt kan ik het ook wel voor je doen. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
wbrummel Geplaatst: 26 februari 2008 Auteur Geplaatst: 26 februari 2008 zou je mij eens willen mailen hoe dat moet? alvast bedankt!! wbrummel@wxs.nl
Hellum Geplaatst: 26 februari 2008 Geplaatst: 26 februari 2008 bekijk deze pagina eens: http://www.weethet.nl/dutch/sat_updatestrongsrt8000.php hier wordt uitgelegd hoe je je Strong van andere firmware voorziet, je krijgt dan andere menu's, meer kanalen etc. ook kun je natuurlijk gewoon opnieuw je zenders opzoeken. zet hem dan eerst op NED1 druk op standby druk op aan. druk op MENU druk op 5 druk op 5 druk op ok druk op 1 druk op ok. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen