Neptunus Geplaatst: 24 februari 2008 Geplaatst: 24 februari 2008 Ik heb voor de Dreambox een nieuwe gebruiker aangemaakt, het werkt verder allemaal prima maar nu krijg ik steeds die gebruiker in een aanmeldscherm te zien terwijl ik wil dat dat de PC gewoon doorstart zonder aanmeldscherm. Hoe kan ik dit wijzigen? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gast aart44 Geplaatst: 24 februari 2008 Geplaatst: 24 februari 2008 Start, uitvoeren,typ of plak control userpasswords2 enter en haal het vinkje weg bij gebruikers moeten gebruikers naam opgeven. Overnieuw opstarten en het zou moeten werken. Oeps ik zie dat het Vista is hopenlijk werkt het hetzelfde als XP.
theparasol Geplaatst: 24 februari 2008 Geplaatst: 24 februari 2008 Net gechecked: Werkt onder vista zelfde/vergelijkbaar als onder xp.
Neptunus Geplaatst: 26 februari 2008 Auteur Geplaatst: 26 februari 2008 Inderdaad! Simpel, probleem opgelost, thnx! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen