ReneBee Geplaatst: 24 februari 2008 Geplaatst: 24 februari 2008 Hallo, Ik heb sinds een week de Multymedia TS1 in huis. Ben er wel tevreden over. Installeren ging goed, geen conax hick-ups. Zijn er hier nog anderen die deze combi hebben? Groeten, René.
Checkin Geplaatst: 20 april 2008 Geplaatst: 20 april 2008 Hoe zijn de ervaringen met deze, ben van plan deze aan te schaffen met als hoofddoel, hem mee te nemen op vakantie in franrijk, mede voordeel Sat en DVB-T. Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.
ReneBee Geplaatst: 21 april 2008 Auteur Geplaatst: 21 april 2008 Hallo Checkin, Ik ben er heel content mee. Het is geen spannend ding, gewoon TV kijken zonder vastlopers.En volgens mij ook niet iets voor de sat-hobbyist. Het enige "nadeel" is: er is maar één favorieten-lijst voorhanden. Zijn de DVB-T zenders in Frankrijk vrij? Er zit een Conax ingebakken, heel handig voor digitenne. De decodering gaat prima, geen foutmeldingen. Daarnaast heb je nog de mogelijkheid voor een cam. Ik heb daar overigens niets inzitten. De beeldkwaliteit kwaliteit is ok,(beoordeeld op een Sharp 32" LCD) -S natuurlijk beter dan -T, maar -T is sowieso beter dan die van de Samsung die ik van KPN heb. Groeten, René.
Checkin Geplaatst: 24 april 2008 Geplaatst: 24 april 2008 Hé Rene, Ja, DVB-T aanbod in Frankrijk is grotendeels FTA, alleen is de dekking beduidend slechter, denk aan de bergen/heuvels, hier hebben wij in nederland geen last van. Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.
Checkin Geplaatst: 15 juni 2008 Geplaatst: 15 juni 2008 Zijn er hier al meer die deze combi hebben? Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen