Ga naar inhoud

picmod 1.4 image (alleen 1W)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gefeliciteerd Pic-o-matic & Aislynn met jullie eerste Kathrein image.

Als ze net zo goed worden/zijn als de "picmods" voor de Triple dragon, dan komt het zeker goed

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Geplaatst:

Proficiat Pico.

Satlook, nu zullen wij ook wel moeten volgen wink

Geplaatst:

Even een paar vragen:

- Wat is Cron, en is dit de enige verandering tov de standaard AAF?

- Kan deze gewoon over de AAF image heen geinstaleerd worden?

- Komt er een Ccam module voor Kathrein?

- En is er een reden waarom ik de image niet kan dowloaden?

Alvast bedankt wink

Geplaatst:

Cron is een daemon (achtergrond proces) waarmee je taken kunt schedulen. Ofwel, hierin kun je bijv. zetten dat je om 21.00 uur epg informatie op wilt halen, of om 24.00 uur wilt herstarten of wat dan ook. En dit is niet de enige verandering, wat mij wel aanspreekt is de eigen downloadserver (ben overigens benieuwd wat daar te vinden is...). Daarnaast worden er nog een paar veranderingen genoemd (NL webif, keys van/naar hdd/usb).

Voor zover ik het inmiddels snap kun je een 'zelfbouw' image nooit over een ander 'zelfbouw' image heen zetten. Je moet daarvoor terug naar de standaard 1.04 firmware. Als het anders is hoor ik dat graag!

CCcam schijnt niet beschikbaar te komen voor de Kathrein, dat heb ik tenminste ergens gelezen op het Spinnes board.

Het is mij wel gelukt dit image te downloaden, misschien dat de site even niet bereikbaar was?

Geplaatst:

Hoe ga je terug naar een Standaard Firmware? Gewoon deze opnieuw instaleren via de USB stick?

Ik zal morgen nog eens proberen om te downloaden. Net weer geprobeert maar nog steeds niet thuis. sleep

Geplaatst:
Origineel bericht van: Wired
Ik zal morgen nog eens proberen om te downloaden. Net weer geprobeert maar nog steeds niet thuis. sleep

De download fout moet je bij je zelf zoeken het werkt gewoon, net bij je bericht al een keer getest en nu ook weer.
Geen enkel probleem het werkt gewoon. smile
Geplaatst:

Er bestaat een 'noodimage', hiermee kun je terug naar de originele 1.04 firmware. Ik stuur je een PM met de link.

Geplaatst:

Citaat:
Satlook, nu zullen wij ook wel moeten volgen

Eigenlijk wel he, dan gaan we met Pico mee smile

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Geplaatst:

Hallo,

Ik wilde deze image proberen en had hem geinstalleerd. Alleen een hoop functies werken niet zoals de internetverbinding testen en het verversen van downloads, emu's downloaden, etc. Doe ik iets fout of hebben meer mesen hier last van ?

gr,

Blackadder

I have a cunning plan !

Geplaatst:

emu's downloaden werkt gewoon hoor het staandaart ip is 192.168.0.100 ik heb gezien dat internet test het niet doet volgende image zou het wel weer werken en het verversen van de download werkt wel maar je bent up to date dus dan veranderd er niets

Dreambox 7020 open pli,Dreambox 7025 open pli

triple dragon picmod,humax 5400

kathrein 910 Titan

Openbox S10

Geplaatst:
Origineel bericht van: aart44

De download fout moet je bij je zelf zoeken het werkt gewoon, net bij je bericht al een keer getest en nu ook weer.
Geen enkel probleem het werkt gewoon. smile

Gedeeltlijk waar. Blijkt dat de link met Firefox niet werkt maar met IE wel. cry Kan toch niet waar zijn zou je denken.

Ga hem nu snel eens proberen.
Geplaatst:
Origineel bericht van: geba
Er bestaat een 'noodimage', hiermee kun je terug naar de originele 1.04 firmware. Ik stuur je een PM met de link.

Waar kan ik de noodimage vinden? kan de standaard 1.04 er op via de USB stick?

Thanx

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen