Ga naar inhoud


WElk merk en hoe drinken we ons biertje?


Gast M&R

Aanbevolen berichten

Ik lees de laatste tijd veel huishoudelijke vragen over koffie en brood,maar welk merk bier drinken we.

Uit de fles,blik of de biertender?

Zelf drink ik uit de fles en varieer regelmatig van merk,drink het liefst geen HEI.......n,grolsch en dommelsch vind ik goed smaken.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

inderdaad, we zijn met de fles groot gebracht is mijn inbreng smile

een Jupiler of Dommelsch zeg ik geen nee tegen, Heineken vind ik persoonlijk uilenzeik met al die vrouwelijke hormonen die erin zitten. ik moet er ook enorm van k#kken na een avondje doorzakken met Freddy H. smile

Palmje kan ook lekker smaken.

 

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je de vraag toch wat duidelijker moet stellen. Gaat het nu over bier of over pils?

 

De echte liefhebber weet wat ik bedoel.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

IK drink uit een beertender meestal een heineken

Als ik zin in iets zoetigers (mijn smaak) heb, doe ik of mijn vrouw er een amstelletje in

Heb in m`n leven al een heleboel geproeft waar onder die serie van grolsch met dat kanon (leek wel een echt kanon) en de finale

Zoet bier, kruiden bier,belgen,duits,engels,spaans bier(op vakantie)etc.is allemaal leuk voor een keer vind ik,maar moet bij mij geen gewoonte worden.

Maar wat me als ergste in de herrinnering is gebleven waren stella en jupiler,mijn god wat een bocht

De eerste en laatste keer dat ik dat kreeg dacht ik dat ze me water uit de lek bak hadden gegeven voor de lol.

crazy

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grolsch (bok),

Jupiler (alleen uit de beertender)

Warsteiner,

Schöfferhofer (weizen),

Krombacher,

Tuborg,

Corona,

 

Verders wil ik nog wel eens een biertje kopen om gewoon te proeven uit bijvoorbeeld Ierland, Japan etc. cool

 

 

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij alleen een Corona, van alle andere bier krijg ik op ene van der manier last van mijn maag, terwijl ik wel gewoon alle andere sterke drank kan drinken zonder problem.

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weissbier bij ons hier, liefst Paulaner of Franziskaner, echt heerlijk. 'Gewoon' bier in Nederland, Das, Grolsch.

 

In buitenland, Ichnusa, VB, 4X Gold, tiger Beer, Tsing Tao.

 

En het liefst in een groot koel glas.

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...