Ou-Tannu Geplaatst: 25 februari 2008 Geplaatst: 25 februari 2008 Doorgaans wat er in de koelkast ligt van mn ouders oftewel vaak Amstel.. een groene freddy gaat er ook wel in. bijde uit fles.. bij vrienden soms een Keizerskroon uit de beertender.. en bij andere weer Olm uit de Tap! Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Hellum Geplaatst: 25 februari 2008 Geplaatst: 25 februari 2008 hier hetzelfde, ik drink gewoon wat zei kopen (hoef ik het niet te betalen) dat is dus: Amstel en vaak het huismerk van de 'goedkope' Duitse grote winkelketen. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Alfi Geplaatst: 25 februari 2008 Geplaatst: 25 februari 2008 Hier staat altijd een Palmpje koud. DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55
xilorp Geplaatst: 25 februari 2008 Geplaatst: 25 februari 2008 Grolsch het liefst uit de perfectdraft Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient PLi Image
tfh Geplaatst: 25 februari 2008 Geplaatst: 25 februari 2008 Hier liggen altijd wel een paar flesjes palm in de koelkast. En een enkele keer wil ik op een terasje wel eens een Pauwel Kwak naar binnen werken
The Undertaker Geplaatst: 25 februari 2008 Geplaatst: 25 februari 2008 Bij mij liggen er altijd wel een paar warsteiners koud ------------------------------------------------- Dreambox 7000s - NSLU2 - USB HD 160 GIG WD - Wavefrontier T55 - 4 lnb's Invacom Single
Gast marcies Geplaatst: 25 februari 2008 Geplaatst: 25 februari 2008 Tja hier ook Hertog Jan en Warsteiner, gewoon uut t flaske...
rudie1956 Geplaatst: 25 februari 2008 Geplaatst: 25 februari 2008 Ik drink bijna alles[geen Stella]en het moet twee vingers dik zijn Grt Rudie Rebox 9000. Logitech Harmony 900.
Gast JJK Geplaatst: 25 februari 2008 Geplaatst: 25 februari 2008 Öufi uit een 33cl flesje en met bezoek komt de 2L fles eruit. Tijdens het eten het liefst een flesje chateau Migraine. JJK
Timm1983 Geplaatst: 25 februari 2008 Geplaatst: 25 februari 2008 Als ik in België ben drink ik graag Hoegaarden of Jupiler, van Maes krijg ik direct hoofdpijn. Ik geniet maar drink met mate(n). Ik drink bier t liefst uit een glas, met veel schuim. Enkel bij gelegenheid en soms in het weekend durf ik thuis ook eens een biertje drinken, maar ik overdrijf niet. Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
The Iron Maiden Geplaatst: 25 februari 2008 Geplaatst: 25 februari 2008 Ik geef de voorkeur aan Hertog Jan Karakter of Grand Pestige. Lekker straf spul wat goed wegdrinkt! Ook een goeie trappist gaat er wel in mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
Gast pic-o-matic Geplaatst: 25 februari 2008 Geplaatst: 25 februari 2008 Ook al woon ik in Groenlo, ik drink brand uit een fles. Grolsch uit de tap is ook goed te drinken
JosFop4Sat Geplaatst: 25 februari 2008 Geplaatst: 25 februari 2008 Bij voorkeur : 1 Jupiler 2 Bavaria 3 Amstel En natuurlijk uit een glas, liefst een fluitje, maar uit een fles drinken vind ik smerig, aangezien de meeuwen en duiven regelmatig sch*** boven de kratten die vaak buiten staan en dat proef je! You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
satharry Geplaatst: 25 februari 2008 Geplaatst: 25 februari 2008 Mijn voorkeur Pils, 1 Stella (absolute topper totaal geen hoofdpijn) 2 Jupiler (ook lekker maar met hoofdpijn) 3 Bavik hele slechte pils in Vlaanderen vind ik Maes en Bockor Super bier 1 Trappist van West-Vleteren (was vorig jaar het beste van de wereld) 2 Westmalle trappist 3 Bruine Leffe in het buitenland Duitsland Bitburger (met liters want van dat bier kom je niet vlug zat en kan je goed plassen) Nederland Nikske van bier is daar lekker behalve 'Het kanon' Alle pils word uit het flesje gedronken behalve de trappist natuurlijk want die smaakt het best uit een bolglas Santé S(z)atharry
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen