druid Geplaatst: 26 februari 2008 Geplaatst: 26 februari 2008 Origineel bericht van: rudie1956 Van geutwater kun je ook geen hoofdpijn krijgen. wel hoor, heineken staat er voor garant xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar
mapi Geplaatst: 26 februari 2008 Geplaatst: 26 februari 2008 Celis White Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
Bigfoot Geplaatst: 26 februari 2008 Geplaatst: 26 februari 2008 Die Witte van celis is idd goed te drinken, die hebben ze van tap in mijn "stamcafe" Staminee de Garre
Delano Geplaatst: 26 februari 2008 Geplaatst: 26 februari 2008 Nova Schin Skol Bohemia Brahma........ Onze klanten willen graag dat ik hun help onze bieromzet te verhogen dus drink ik wat zij drinken, Voordeel hier is dat met 6 liter op in een rechte lijn lopen nog geen enkel punt is. Tegen het vriespunt aan (fles vol beetpakken ipv bij de hals is gegarandeerd bevroren bier), zonder schuim en uit een glas. Flessen van 600ml hanteren wat minder pretig voor het uit de fles drinken.
Tonskidutch Geplaatst: 26 februari 2008 Geplaatst: 26 februari 2008 kom jij maar eens naar amsterdam en drinkt een biertje van brouwerij 't Ij maar als bier afhankelijke kan ik je duidelijk belgische voorkeur niet begrijpen voor wat betreft de doorsnee meuk stella en jupiler???????????? dan heb je de smaakpapillen aan Maarten gegeven. cheers Our Darkness Anne Clark
Tonskidutch Geplaatst: 26 februari 2008 Geplaatst: 26 februari 2008 overigens mijn keuze valt op Tannenzäpfle (dat dr. ijzerbout die niet kent/noemt is mij een raadsel) een smeuig pils dat je voornamelijk in zuid duitsland van de tap krijgt cheers Our Darkness Anne Clark
satharry Geplaatst: 26 februari 2008 Geplaatst: 26 februari 2008 Hopelijk mag de link anders mods verwijder de link aub hier kan je het echte bier proeven. Je komt daar nuchter binnen............. http://www........be/bier.html link toch maar verwijderd. Het gaat om een streekbierencafé in Izegem waar ze meer dan 450 verschillende streekbieren serveren.
Tonskidutch Geplaatst: 26 februari 2008 Geplaatst: 26 februari 2008 ofschoon je link een commerciele link is ze verkopen bier (maar produceren het niet) lijkt me dat je daar niet naar binnen moet stappen om een jupiler te moeten vragen zoals je in een vorig bericht als ultiem genot aanbeveelt cheers (zeggen de engelstaligen bij het heffen van een laag alcoholisch drankje) Our Darkness Anne Clark
satharry Geplaatst: 26 februari 2008 Geplaatst: 26 februari 2008 Inderdaad. Zo zijn er wel meerdere streekbierencafés hoor. Dit zijn zaken die zich alleen maar richten op dit soort bieren. Stella Jupiler, leffe en andere commerciéle bieren kan je in dit soort zaken niet drinken.
Con Geplaatst: 26 februari 2008 Geplaatst: 26 februari 2008 Hertog Jan van de Tender in een dun glas met 2 vingers schuim en een kop, lekker happen voor de witte snor met een temperatuur van 6ºC. GAK! Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
mapi Geplaatst: 26 februari 2008 Geplaatst: 26 februari 2008 Origineel bericht van: Bigfoot Die Witte van celis is idd goed te drinken, die hebben ze van tap in mijn "stamcafe" Staminee de Garre geef die cafebaas maar een pluim van mij , als je celis op het vat hebt.....ben je bijzonder Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
Karlosax Geplaatst: 26 februari 2008 Geplaatst: 26 februari 2008 Mijn idee : eens Warsteiner altijd Warsteiner... als het om een pilsener gaat tenminste. Van de bieren graag Trappisten zowel dubbel als tripel. Bavaria ,Stella en dergelijke smaken als de liefde bedrijven in een kano... Fucking Close to Water.
Tippy Geplaatst: 27 februari 2008 Geplaatst: 27 februari 2008 Een lekkere blonde La Chouffe of een McChouffe, een overheerlijk donker bier. Wel ruim 8%, maar dan heb je ook wat! Xtrend 10000
Hendrik007 Geplaatst: 27 februari 2008 Geplaatst: 27 februari 2008 Origineel bericht van: pic-o-matic Ook al woon ik in Groenlo, ik drink brand uit een fles. Grolsch uit de tap is ook goed te drinken Dus zelfs hier op Sat4all is er nog een beetje 'Grolsche wind'? Maar ik heb ook het liefst Boekelosch, ofeuh, Grolsch. En dan wel uit een glas, want je weet nooit wie dr met z'n poten aan de fles heeft gezeten. (zo denk ik dan) Groeten, Hendrik Dreambox 7025+ Dreambox 800HD PVR 80cm op DiSEqC H-H motor 70cm op 19,2 en 23,5 oost
el bobo Geplaatst: 27 februari 2008 Geplaatst: 27 februari 2008 mijn vaste biertje is heineken.....de enige... uit de tap is het biertje het lekkerste. en thuis lekker koud (niet té koud)uit het potje. zo hier en daar neem ik welleens een wit biertje wat ook erg lekker is. het grootste bocht vindt ik toch jupiler en oranjeboom...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen